Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Telfort aanbieding: 2 jaar abo + T610 + PS2 [telefoon-leek]

Pagina: 1
Acties:

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Topicstarter
Hallo,

ik ben niet helemaal thuis op (deze afdeling van) het forum, en mocht ik dit bericht verkeerd geplaatst hebben - mijn eeuwige en nederige excuses.

Waar ik ook niet in thuis ben is het wereldje van de mobiele telefoons. Ik heb momenteel een abo bij T-Mobile, van een stuk of 15 euro per maand en belminuten die ik toch nooit opmaak. Daarbij kreeg ik een simpel telefoontje, leuk en aardig.
Dat abonement is ondertussen afgelopen, en ik zit al een beetje stiekem te kijken naar een nieuw abonement. Ik ben eigenlijk iemand die al gelukkig is als zijn telefoon een beetje klein is en je er fatsoenlijk mee bellen kunt, maar als ik gratis een betere telefoon (liefst met camera) bij een abonement krijg - waarom niet?

Gisteravond kwam ik een aanbieding tegen die mijn aandacht wel wist te vangen: op nu.nl stond een aanbieding van Telfort, waar je bij een tweejaardurend abonement van 15 euro per maand niet alleen 100 belminuten en een T610 telefoon krijgt, maar ook een playstation 2. Niet dat ik nu echt om een spelcomputer verlegen zit, ik heb een leuke pc staan, maar als ik mag kiezen tussen een moderne telefoon met allerlei spelletjes en functies die ik toch niet gebruik, en een PS2 - dan weet ik het wel. Op zijn zachtst gezegt ben ik in die aanbieding wel geinteresseerd. (vandaar ook deze post).

Maar! Deze aanbieding komt bijna 'te goed' op mij over - ik denk eigenlijk stiekem dat de sluwe telfortmensen een addertje onder het gras hebben liggen. Ik als domme klant zou daar natuurlijk met open ogen infietsen, vandaar dat ik jullie nu om hulp vraag.

Is deze aanbieding zo goed als ie lijkt? Zit er een adder onder het gras? Ieder advies wordt zeer gewaardeeerd!

(URL van aanbieding : http://shop.telfort.nl/info.php?id=8383 )

Alvast bedankt.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

• DCBJ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-11-2021
Kijk ook vooral even naar abo's met cashback. Dan krijg je dus geen telefoon maar je abo veel goedkoper (5 euro pm voor een 200 minuten abo bijvoorbeeld). Je moet je altijd bedenken dat JIJ uiteindelijk betaald voor het hele spul. Je kunt er dus ook voor kiezen om de korting uit te laten betalen ipv gewoon op te laten maken aan ps2 en camfoons. Mail me maar als je zelf geen bedrijf kunt vinden waar je zo'n cashback krijgt, ik ga ff geen reclame maken op het forum :)

Verwijderd

Zo heel goedkoop is het niet hoor:
24 maanden x 15 euro = 360 euro wat jij in totaal betaald.
Die T610 is zo rond de 160 euro (uit m'n hoofd) te koop waardoor er dus 200 euro over blijft. Daar gaat een PS2 vanaf, ik schat zo in 150 euro waardoor je nog 50 euro extra betaald.
Toegegeven je krijgt dan wel flink belminuten maar zoals je zelf al aangaf gebruik je die toch niet.
Beter lijkt me dat je idd een leuke cashback regelt waardoor je zelf een leuke phone kan uitzoeken en bovendien nog goedkoper belt.

Verwijderd

Zat zelf ook bij T-mobile en heb dat opgezegd en nu 1 jaar 225mins nieuw abbo en 295 euro retour.

2 jaar is namelijk erg lang en de cashback voor 2 jaar is niet het dubbele of meer...

Dus geen gsm, maar wel 295 euro en daarvoor kun je of een gsm zelf aanschaffen of een prepaid pakket kopen en dan laten unlocken.

Kijk eens op www.telecomvergelijker.nl

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 13:08 ]

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Topicstarter
Hoe werkt dat cashback precies? Ik neem een abo bij provider X, krijg van hun een simkaart en beloof dat ik een X aantal maanden lang braaf 10 euro per maand betaal, en dan krijg ik van hun contant een geldbedrag?

Verwijderd

Mas- schreef op 11 november 2004 @ 13:12:
Hoe werkt dat cashback precies? Ik neem een abo bij provider X, krijg van hun een simkaart en beloof dat ik een X aantal maanden lang braaf 10 euro per maand betaal, en dan krijg ik van hun contant een geldbedrag?
Je kunt of bijv. bij t-mobile zo'n sim only pakken, dan betaal je per maand gewoon minder, maar wil je een 'gewoon' abbo, dan kun je via bijv. www.bestelmaar.nl of elk ander gsm internet winkeltje een cashback krijgen. Die krijg je dan zo'n 45 - 60 dagen na ingaan van abbo. Dit zijn de subsidies die deze winkels via de providers doorgeven aan de klant.

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Topicstarter
Dus het loont de moeite om ipv naar een van de 'grote' aanbieders te gaan, naar een van de kleinere (en van lelijke layouts voorziene ;( ) websites te gaan, en daar een contractje af te sluiten?

Ik besef nu trouwens volledig dat ik onder het mom van een al bestaande uitgave (telefoonkosten e.d.) een compleet onnodig luxeproduct wou binnensmokkelen (de PS2), en ben aan het twijfelen...

Verwijderd

Mas- schreef op 11 november 2004 @ 13:30:
Dus het loont de moeite om ipv naar een van de 'grote' aanbieders te gaan, naar een van de kleinere (en van lelijke layouts voorziene ;( ) websites te gaan, en daar een contractje af te sluiten?

Ik besef nu trouwens volledig dat ik onder het mom van een al bestaande uitgave (telefoonkosten e.d.) een compleet onnodig luxeproduct wou binnensmokkelen (de PS2), en ben aan het twijfelen...
Klopt. Als je naar een provider gaat krijg je vaak enkel een GSM bij je abbo.

• Roog1317
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:22
Ik heb de PS2 + T610 besteld incl. 1 jarig Telfort 200 abo. Geen addertjes onder het gras en wat mij betreft toch een interessante deal.

Verwijderd

Roog1317 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 00:11:
Ik heb de PS2 + T610 besteld incl. 1 jarig Telfort 200 abo. Geen addertjes onder het gras en wat mij betreft toch een interessante deal.
Waar heb je die besteld dan?

• Roog1317
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:22
Telfort Shop. Heb 'm nu binnen trouwens.

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Topicstarter
Kheb uiteindelijk via een vriend die bij een telefoonwinkel werkt een betere deal kunnen scoren, maar allemaal bedankt voor het advies.

Pagina: 1