Password mailer stuurt verkeert wachtwoord

Pagina: 1
Acties:

• tommy320
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-01 18:31
Ik heb een front page account waar ik al een tijd niet meer op kan, mijn username is tommy en het email adres is bmw320@mailandnews.com

Elke keer als ik een nieuw wachtwoord aanvraag krijg ik dat wel toegezonden maar met dat wachtwoord kom ik er niet in. Het laatste wachtwoord dat ik heb gekregen is van 11 November 2004 11:56 maar daarmee kom ik mijn account niet in.

Kan iemand me hiermee helpen ?

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:50
Let je erop dat je hem goed copy-paste? Vaak wordt er nog een spatie meegenomen bij zo'n mooie actie en dat is al genoeg om er niet in te komen. Heb ik iig weleens gehad.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Je account 'tommy' is in juli geband wegens kloon, daar heb je normaal gesproken een mail over ontvangen. Je andere account zou Gonkerd zijn.

Maar nu ik het zo even bekijk, twijfel ik wel of dat echt een kloonaccount is. Beide accounts zitten bij ricardis.tudelft.nl en er is hetzelfde IP gebruikt, maar dat kan net zo goed een huisgenoot zijn ofzo. Als dat zo is, dan kan ik je account 'tommy' unbannen :).

• tommy320
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-01 18:31
Gonkerd is idd een huisgenoot van mij. Ik kan me niet herrineren dat ik er een mailtje van gehad hebt, hij zit wel eens achter mijn computer. Zou je me weer toegang kunnen geven ?

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Ban ongedaan gemaakt en nieuw wachtwoord verzonden, ik hoor 't wel als er nog problemen zijn :).