Toon posts:

[XP-SP2] explorer sluit plotseling af bij openen My Pictures

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik de map 'mijn afbeelingen' open, sluit m'n ganse explorer af, en start enkele seconden later weer terug op. Dit komt wel alleen maar voor als ik de map rechtstreeks open, dus niet via verkenner of zo. Ook als ik bv op een site een afbeelding wil inladen, en je dus op 'browse' moet klikken, slaat internet ook mee af. Ik gebruik Firefox.
Ook geeft mijn WMedia player steeds een foutmelding, speelt dus niets af en sluit af. Dit is uiteraard een probleem dat losstaat van het vorige.

Verwijderd

Klinkt haast als een conflictje met Firefox. Probeer firefox eens te uninstallen zou ik zeggen. Weet het voor de rest ook niet 1-2-3.

Verwijderd

Topicstarter
Eens proberen, was net zo tevreden over Firefox...

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 12:05:
Klinkt haast als een conflictje met Firefox. Probeer firefox eens te uninstallen zou ik zeggen. Weet het voor de rest ook niet 1-2-3.
Beetje kort door de bocht niet? Denk je niet dat meer mensen er last van zouden hebben als het een conflict met Firefox zou zijn?

Ik zou eerder beginnen met een check op spyware (spybot s&d bijvoorbeeld) en een virusscan.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Probeer eens in (zelf even vertalen :)) "Tools -> Options -> [tabblad] General" de optie "Use Windows classic folders" aan te zetten.
Verder zou het ook kunnen dat je een corrupt bestand in de lijst hebt staan. Explorer opent namelijk elk bestand een keer om de dimensies van het bestand op te vragen, of om zelfs een thumbnail te maken.

Overigens is dat niet uit te zetten en dat is zooooo irrirant! :(

Koop al mijn ads!

Verwijderd

blender schreef op 11 november 2004 @ 12:17:
[...]

Beetje kort door de bocht niet? Denk je niet dat meer mensen er last van zouden hebben als het een conflict met Firefox zou zijn?

Ik zou eerder beginnen met een check op spyware (spybot s&d bijvoorbeeld) en een virusscan.
Ja, doelde ook meer op een rot verlopen installatie ofzo, uninstallen re-install zijn dan meestal al genoeg, kwam inderdaad niet geheel duidelijk over uit mijn postje. 8)7
Pagina: 1