[WinXP] Mappen aanpassen

Pagina: 1
Acties:

• tERRiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02-2024
Hallo allen,

Wanneer je diverse mappen opent (C:, C:\Windows, C:\Program Files e.d.) krijg je een (eenmalige) melding "Deze bestanden zijn verborgen". Nou zou ik graag willen weten of je dit zelf kan regelen dat je dit ook bij andere mappen kan fixen. En bestaat er dan ook nog de mogelijkheid om de boodschap te wijzigen?
'attrib +s mapje' werkt niet.

Daarnaast heb je bij (o.a.) de map Mijn Muziek een plaatje rechts onderin de verkenner (bij Mijn Muziek is dat een muziek-noot). Is dat ook aan te passen dat een willekeurige map een zelf gemaakt plaatje heeft?

Wie o wie weet er antwoord op mijn vraag? :-)

blah

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-04 12:38
Customizing Folders with Desktop.ini

En dan ook het deel over 'folder.htt', daarmee kun je een (HTML-achtige) template maken hoe de folder er uit moet zien.

[ Voor 24% gewijzigd door Wilke op 11-11-2004 11:13 ]

• tERRiON
Klopt, hier ben ik al mee aan het stoeien geweest, maar dit levert niet het gewenste resultaat. Met Desktop.ini kun je het uiterlijk wel enigszins aanpassen, maar niet zo zoals ik het graag hebben wil. (Het idee van dat plaatje bij o.a. Mjin Muziek e.d.)

Het HTML-gebeuren wordt standaard niet ondersteund door XP. Daarvoor zijn aanpassingen in het register nodig, en dit wil ik zien te voorkomen. Daarnaast werkt het om de 1 of andere reden niet echt geweldig. Het veld waarin normaal de bestanden e.d. komen te staan, wordt nu vervangen door het HTT-bestand en maakt de mappen en bestanden dus ontoegankelijk.

blah

• tERRiON
Is mijn vraag nou werkelijk zo uniek dat niemand em weet te beantwoorden? :-(

blah

Verwijderd

Zit allemaal in de dll's modules gebakken volgens mij. Is structureel niet mogelijk per map..

• tERRiON
mmm... daar word je ook niet echt blij van dus... Maar goed, dat word ik sowieso al niet van Microsoft...

[ Voor 4% gewijzigd door leon1e op 18-11-2004 13:22 . Reden: gewoon Microsoft please ]

blah

Pagina: 1