Toon posts:

Athlon XP 2800 van 2.2 Ghz Draait maar aan 1.3 Ghz

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iederreen ,onlangs heb ik een nieuwe pc gekocht ,alles gaat goed tot ik plotseling zie dat m'n processor maar aan 1.3 Ghz draait in plaats van 2.2Ghz!

Weet iemand raad??

Miclem

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Op hoeveel MHz staat je FSB? Als je deze op 166/333 zet zal het waarschijnlijk wel goed staan.
HappyFun schreef op 11 november 2004 @ 10:56:
Wat voor moederbord heb je? Sommige bevatten jumpers die je moet omzetten om je CPU dus op de goede FSB te zetten..
Tegenwoordig gaat dit bij 90% van de moederborden gewoon in het BIOS :)

[ Voor 117% gewijzigd door AtleX op 11-11-2004 10:57 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Wat voor moederbord heb je? Sommige bevatten jumpers die je moet omzetten om je CPU dus op de goede FSB te zetten..

Defunctus Deo Juvente

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gewoon even de instellingen goed zetten? Raadpleeg de online handleiding van je moederbord :)

Aangezien GoT een forum is voor de gevorderde computergebruiker dat minimaal over inzet, inzicht, researchvermogen een zekere mate van basiskennis beschikt en ik deze helaas niet bij jou terugzie, gaat dit topic dicht. Je had dus bijvoorbeeld éérst de instellingen moeten nalopen, de handleidingen raadplegen, etc. Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog serieus en aandachtig te doornemen, incluis de onderliggende linkjes. Zodoende krijg je een beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :Y)

Dit topic is gesloten.