Y2K thread

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Waarom kunnen ze nou niet iets plaatsen over iets anders dan spoorwegen. Dan kun je wel weer uittellen wat voor opmerkingen er zullen komen. Of hebben zich verder nergens problemen voorgedaan?
Misschien een idee voor de NS?
Volgens mij staat bij de NS de datum CONTINU op 31/12/00
Nooit bij stil gestaan dat er zoveel electronica in een trein zat... Waar hebben ze dat dan allemaal voor nodig? ;). Ik weet zeker dat er in het boemeltje van Tiel naar arnhem GEEN computertje zit maar hij is wel iedere ochtend te laat
Ligt het nou aan mij dat ik dit 0: niet grappig vind?

Het is nu trouwens Y2K1, niet meer Y2K *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Ligt het nou aan mij dat ik dit 0: niet grappig vind?
Nee hoor |:(
Maar ik heb geen modpunten, en als ik ze had weet ik nog zo net niet of ik er de energie wel in wil steken...
edit:
Weer ff oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Als nou 5 mensen voor je het al over de NS hebben gehad dat ze niet op tijd rijden, en je komt dan nog met zoiets mag je van mij ook een troll krijgen. (Ik heb iig overbodig gegeven, maar het is ook gewoon trollen tegen de NS. Hij probeert niet eens grappig te zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Deze is wel grappig, maar +4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals mijn sig al zegt: "*zucht*, vroeger...", het is het zoveelste voorbeeld van de onderbroekenlol en napraterij die weer eens royaal beloond wordt.

Als ik iets grappigs zie, wil ik daar best een punt aan geven, maar als ie op 2 staat dan moet het wel de klaperrrr van de week zijn wil ik die nog een punt extra geven.

Maar goed, zo denken wij (mag ik wel zeggen) erover, maar er zijn nog hordes die dat blijkbaar niet zo vinden.

Jammer, want dit soort moderaties zorgen er alleen maar voor dat het van kwaad tot erger wordt.

Mensen zien een onderwerp waar ze lekker kunnen afreageren, lezen nagenoeg niet wat er staat en willen koste wat kost "hun" grapje ook lanceren.

Is het trouwens niet Y2(K+1)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
2(K+1) is 2K+2 |:( :D
2K1 is eigenlijk 2100, dus ook niet goed (domdomdom)
2K+1 lijkt me wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 januari 2001 08:24 schreef irrelevant het volgende:
2(K+1) is 2K+2 |:( :D
2K1 is eigenlijk 2100, dus ook niet goed (domdomdom)
2K+1 lijkt me wel goed.
Duh?

Dit wordt wel ingewikkeld, maar jij hebt er voor doorgeleerd, dus je zult wel (weer) gelijk hebben.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Het eerste is haakjes wegwerken. Dat moet jij toch ook kennen >:)
Het tweede komt uit de vergelijking met modems zoals 33K6. Dat staat voor 33600 en niet voor 33006.
2K is gewoon 2000 dus 2K+1 is 2001 (2K is 2 * K met K = 1000 en vermenigvuldigen gaat voor optellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

irrelevant: Dan is je 2K1 redenatie ook niet echt correct. 2K1 is dan nl. ook gewoon 2000. 2*K*1 = 2*K = 2*1000 = 2000 ;).

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Nee, 2K1 (33K6) is een speciale afgekorte notatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

irrelevant: Ik ging hier ook niet uit van de standaarden (zoals die modemsnelheidaanduidingen), maar van wat jij in een eerder berichtje zette :). Maakt allemaal niet uit verder hoor... ;).

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Pagina: 1