Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
koop maar de gainward GF2 mx Twin Golden Sample, heb ik ook, is een koningen kaart! 
5.5ns geheugen, fan op de GPU, goed overclockbaar, 2 CRT uitgangen én een tv out.
5.5ns geheugen, fan op de GPU, goed overclockbaar, 2 CRT uitgangen én een tv out.
Dank...
Even voor de overbodigheid: ik heb hem ook en niks dan lof !!
Wel even goed kijken welke detonator drivers je gebruikt; bij mij werkt 6.47 het stabielst (7.xx niet geprobeerd)
Wel even goed kijken welke detonator drivers je gebruikt; bij mij werkt 6.47 het stabielst (7.xx niet geprobeerd)
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Ik heb hem ook.. lof..mwha onder spellen is het snel ja..
Maar de G400 heeft mijn voorkeur toch nog.. betere beeld kwaliteit..
Maarja de snelheid..
ben stevig aan het denken of ik de geforce terug zal brengen of dat ik hem erin laat zitten en de G400 maar door verkoop..
Maar de G400 heeft mijn voorkeur toch nog.. betere beeld kwaliteit..
Maarja de snelheid..
ben stevig aan het denken of ik de geforce terug zal brengen of dat ik hem erin laat zitten en de G400 maar door verkoop..
Op wat voor manier is het beeld van de G400 beter? Scherper, kleuren, foutjes, en is het afhankelijk van de gebruikte resolutie?
Ik gebruik bij de uitgangen.. 1024x768 op een 19" en 800x600 op een 15"Op woensdag 03 januari 2001 09:08 schreef Joost E. Boere het volgende:
Op wat voor manier is het beeld van de G400 beter? Scherper, kleuren, foutjes, en is het afhankelijk van de gebruikte resolutie?
Het beeld is veel scherper en de kleuren zijn veel voller. Ziet er stuk gelikter uit.
P.s. Mijn Geforce 2mx gaat na het werk terug. Zo tevreden ben ik erover
Ik kan niet over Asus oordelen maar de grainward cardexpert raad ik je echt af.
Heb vorige week m'n G400 verpatst. Ga deze week ook een MX halen, waarschijnlijk de Hercules 3D Prophet II MX DDV. Gaat mij vooral om de extra snelheid. En wat dat twinview betreft, gebruik het "bijna" nooit en als ik het nodig heb druk ik er wel een extra pci videoplank uit m'n hardwarerommella bij in!
die gainward is echt wel goed hoor.. ik heb mijn g400 ingeruild voor deze kaart en ben erg tevreden
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
een g400 is dualhead, een Geforce 2 MX ondersteund twinview, wat te vergelijken is met dualhead.
Alleen: DE GROETJES
Verdorie, ik wil èn goed beeld èn ik wil snelheid. Als het verschil in beeld tussen een g400 en een MX al op 1024x768 duidelijk is, dan ben ik bang dat de MX afvalt. Het schijnt dat SUMA meer aandacht aan de kwaliteit van de filters heeft gegeven, maar in hoevere dat echt uitmaakt?
Verwijderd
Welnee!! De MX geeft bij mij een prachtig scherp beeld en je kan net zolang met de bijgeleverde software rommelen totdat je wel een gewenst resultaat hebt berijkt. Ik zou echt gaan voor de Gainward!!
ik weet het niet hoor, maareh, ik draai met 2 monitoren op resp. 1280x1024 en 1024x768,
maar echt wazig is het beeld niet..
ik heb hiervoor ook een matrox gehad maar verschil zie ik niet, nu was dit geen g400 maar een millennium 2, maar die stond destijds bovenaan om zijn uitstekende 2D prestaties, en ik denk niet dat er veel op dat gebied is veranderd van de millennium2 naar de G400..
Dus tenzij je echt geen gebruik maakt van de superieure 3D engine van de GF2 zou ik als ik jou was gewoon voor de GF2 mx gaan..
maar echt wazig is het beeld niet..
ik heb hiervoor ook een matrox gehad maar verschil zie ik niet, nu was dit geen g400 maar een millennium 2, maar die stond destijds bovenaan om zijn uitstekende 2D prestaties, en ik denk niet dat er veel op dat gebied is veranderd van de millennium2 naar de G400..
Dus tenzij je echt geen gebruik maakt van de superieure 3D engine van de GF2 zou ik als ik jou was gewoon voor de GF2 mx gaan..
Heb hiert een G450 draaien onder W2K, resolutie 1280x1024 16 bits, en de kleuren zijn inderdaad erg scherp
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
<oeps, vaudje>
Volgens Capoeiristas is er behoorlijk verschil in kwaliteit, zie boven...
Volgens Capoeiristas is er behoorlijk verschil in kwaliteit, zie boven...
wellicht is zijn monitor toevallig wat beter in combi met de matrox, dat haalt namelijk ook uit.
Wat doe je eigenlijk met je systeem?
Games, photo/video editing, ..
edit:
in mijn geval zijn dit een CTX VL950t 19", en een mitsubishi HL7925 20", die doen het beide prima scherp op mijn GF2mx
in mijn geval zijn dit een CTX VL950t 19", en een mitsubishi HL7925 20", die doen het beide prima scherp op mijn GF2mx
Wat doe je eigenlijk met je systeem?
Games, photo/video editing, ..
ja idd wat doe je met je systeem ?
ik bedoel ik doe niet echt veel spellen maar het moet wel mooi zijn als ik het doe en snel.
Daarom wou ik de G400 ruilen.
Maar als ik ga photoshoppen of iets dergelijke dan zie ik nogal een verschil tussen de G400 en de GF2mx.
Ik heb 3 type beeldschermen geprobeerd..
Sony triniton ( 19" 420GST ) en een 15 " triniton.
15" siemens.. philips beeldbuis ?
14" oud beestje en die zegt ook van uhm.. lelijker
ff denken.. is een uhm.. geen idee meer wat voor monitor..
ik bedoel ik doe niet echt veel spellen maar het moet wel mooi zijn als ik het doe en snel.
Daarom wou ik de G400 ruilen.
Maar als ik ga photoshoppen of iets dergelijke dan zie ik nogal een verschil tussen de G400 en de GF2mx.
Ik heb 3 type beeldschermen geprobeerd..
Sony triniton ( 19" 420GST ) en een 15 " triniton.
15" siemens.. philips beeldbuis ?
14" oud beestje en die zegt ook van uhm.. lelijker
Verdorie, Opera flush zijn cash voor de replies niet. Elke keer dat ik wil replyen gooit hij het oude bericht erin. Mmm, stel ik wel een vraag over in een andere nieuwsgroep, is hier niet van belang.
Goede vraag, het antwoord is een beetje dubbel. Ik zoek het zowel voor thuis als voor op mijn werk...
Werk:
Administratief pakket (inschrijving voor woningen), en men wil de klant mee laten kijken. Daarom twee flatpanel schermen, liefst digitaal. Helaas doet de G400 dualhead geen twee keer digitaal. De G200 dual doet dit wel, maar kost beduidend meer.
Thuis:
Spelletjes en het ontwerpen van folders voor een vereniging waar ik lid van ben. Wil binnenkort een nieuwe grote monitor aanschaffen. Afhankelijk of ik een vast dienstverband krijg wordt dat of de iiyama 22", of de Sony 24" (16:10). Kost wat, maar dan heb je ook wat. Optimistisch ingesteld heb ik dus een kaart nodig die tot 2048*1536@75 (breedbeeld, kan zelfs 2304*1440@60
) ondersteund. Mijn Savage4 voldoet dan vast niet meer
. Dualhead is dan niet zo hard nodig, maar wel zo leuk.
Goede vraag, het antwoord is een beetje dubbel. Ik zoek het zowel voor thuis als voor op mijn werk...
Werk:
Administratief pakket (inschrijving voor woningen), en men wil de klant mee laten kijken. Daarom twee flatpanel schermen, liefst digitaal. Helaas doet de G400 dualhead geen twee keer digitaal. De G200 dual doet dit wel, maar kost beduidend meer.
Thuis:
Spelletjes en het ontwerpen van folders voor een vereniging waar ik lid van ben. Wil binnenkort een nieuwe grote monitor aanschaffen. Afhankelijk of ik een vast dienstverband krijg wordt dat of de iiyama 22", of de Sony 24" (16:10). Kost wat, maar dan heb je ook wat. Optimistisch ingesteld heb ik dus een kaart nodig die tot 2048*1536@75 (breedbeeld, kan zelfs 2304*1440@60
ja, uhhh.. we weten nu wel dat je het allebei wil 
Maar WAT doe je ERMEE??
ben je graphics artist voor een bedrijf, moet je microscoop beelden analyseren, bekijk je rontgen foto's,
of doe je wat word, freebee je wel eens met photoshop ed. maak je wat html en web graphics, en game je aardig?
Maar WAT doe je ERMEE??
ben je graphics artist voor een bedrijf, moet je microscoop beelden analyseren, bekijk je rontgen foto's,
of doe je wat word, freebee je wel eens met photoshop ed. maak je wat html en web graphics, en game je aardig?
#!@%#, Opera heeft zijn nadelen. Negeer verdere tijdelijke berichten die lijken op onderstaand stuk tekst. Voor het echte bericht zie twee berichten hoger...
Verdorie, ik wil èn goed beeld èn ik wil snelheid. Als het verschil in beeld tussen een g400 en een MX al op 1024x768 duidelijk is, dan ben ik bang dat de MX afvalt. Het schijnt dat SUMA meer aandacht aan de kwaliteit van de filters heeft gegeven, maar in hoevere dat echt uitmaakt?
najah, ik geloof niet dat er een gf2mx is met 2 DV uitgangen.. maar ja kan altijd kijken, en op je werk heb je in ieder geval geen 3D nodig zoals de GF2 mx die biedt, dus daar moet je dan gewoon gaan voor een kaart die 2x DV als optie heeft.
En thuis, tja je zal toch geen eenduidig antwoord krijgen zo, ieders mening is anders, ik ontwerp zo hier en daar wat inet graphics, en ik heb geen last van de kleuren zoals ze zijn.
Het enige wat je kan doen is naar de winkel gaan en daar de 2 naast elkaar zien en vergelijken en dan beslissen welke je wilt.
[update] De GF2mx IS te krijgen met 2 DV uitgangen, check de technical brief van nvidia:
http://www.nvidia.com/Products/GeForce2MX.nsf/twinview.html
En thuis, tja je zal toch geen eenduidig antwoord krijgen zo, ieders mening is anders, ik ontwerp zo hier en daar wat inet graphics, en ik heb geen last van de kleuren zoals ze zijn.
Het enige wat je kan doen is naar de winkel gaan en daar de 2 naast elkaar zien en vergelijken en dan beslissen welke je wilt.
[update] De GF2mx IS te krijgen met 2 DV uitgangen, check de technical brief van nvidia:
http://www.nvidia.com/Products/GeForce2MX.nsf/twinview.html
Ha, de replycache is leeg als je Opera even afsluit, maar dom is het wel...
Voor thuis denk ik dat dualhead moeilijk zal worden. De MX de budgetgamers chip van Nvidea, dus men zal niet zo snel superhoge kwaliteit filters aanbrengen. Een tweede scherm zal ik niet zo snel nodig hebben
, en mijn tv koppel ik dan wel via een extern apparaatje dat ik er tijdelijk tussenplug. Eerst maar eens zorgen dat ik meer centjes spaar.
Voor het werk hoop ik dat er snel een MX komt die wel 2x DVI doet (de chip ondersteund het tenslotte, maar wie maakt er gebruik van?), anders wordt het waarschijnljk de G450. Helaas is de G200 quad bijna vijf keer zo duur, dat wordt wel erg veel centjes (de dual is niet vindbaar).
<dom vaudje verwijderd, prijs g200 verhoogd>
Voor thuis denk ik dat dualhead moeilijk zal worden. De MX de budgetgamers chip van Nvidea, dus men zal niet zo snel superhoge kwaliteit filters aanbrengen. Een tweede scherm zal ik niet zo snel nodig hebben
Voor het werk hoop ik dat er snel een MX komt die wel 2x DVI doet (de chip ondersteund het tenslotte, maar wie maakt er gebruik van?), anders wordt het waarschijnljk de G450. Helaas is de G200 quad bijna vijf keer zo duur, dat wordt wel erg veel centjes (de dual is niet vindbaar).
<dom vaudje verwijderd, prijs g200 verhoogd>
Pagina: 1