Toon posts:

Van RM naar MPG

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik moet voor stage een filmpje op een beamer laten zien.
Alleen dat filmpje is een realplayer bestand en in het lokaal is geen vaste internet verbinding beschikbaar :(

Weet iemand een programmatje waarmee ik het bestand bijv. kan opslaan als mpg ?

mvg,

Robin

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

En met google kon je niets vinden???

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=rm+to+mpg&lr=

Money for nothin' and your chicks for free

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-07 17:15
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=RM+to+MPG&lr=

Volgende keer googlen ? ;)

DeeJee niet zo snel :)

[ Voor 18% gewijzigd door TRAXION op 11-11-2004 10:24 ]

Verwijderd

EO Video is een programma dat dat buitengewoon simpel en krachtig kan.

En ja, Googlen kan, heb ik ook gedaan, maar voordat ik zover was dat ik daadwerkelijk mijn rm filmpjes had overgezet was ik wel even verder. Bovendien is er toch niets mis mee om even aan anderen te vragen of die een snelle, handige tip heeft? :)

• TRAXION
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 10:24:
EO Video is een programma dat dat buitengewoon simpel en krachtig kan.

En ja, Googlen kan, heb ik ook gedaan, maar voordat ik zover was dat ik daadwerkelijk mijn rm filmpjes had overgezet was ik wel even verder. Bovendien is er toch niets mis mee om even aan anderen te vragen of die een snelle, handige tip heeft? :)
Is het teveel gevraagd om zelf ook te zoeken ?
Eerste hit in google is een quide met EO video.

En als iedereen het zo zou doen word het ook zo een rommeltje.

Verwijderd

Topicstarter
Die rm file is trouwens een stream bestand, k heb net EO gedownload alleen die vraagt naar een pad op de HD.

• job
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

dan gebruik je de search om er achter te komen hoe je rm streams kan downloaden.

• TRAXION

Verwijderd

TRAXION schreef op 11 november 2004 @ 10:27:
[...]

Is het teveel gevraagd om zelf ook te zoeken ?
Eerste hit in google is een quide met EO video.

En als iedereen het zo zou doen word het ook zo een rommeltje.
Het IS een rommeltje. Als je zoekt op GoT of op het web met Google dan kun je vaak door de bomen het bos niet zien. Op mijn werk vraag ik ook wel eens iets aan een collega, terwijl ik het zelf ook zou kunnen uitzoeken.

Begrijp me goed, ik ben het met je eens, ik zie ook de reële kans dat het een rommeltje wordt, alleen vind ik dat op GoT *te* vaak wordt gezegd dat je maar moet Googlen. Slaat dus een beetje door de andere kant op, zodat het rommeltje mede wordt veroorzaakt doordat op 1 vraag regelmatig 3 mensen een bericht plaatsen dat er maar moet worden geGoogled. Met andere woorden van de vier berichten zijn er dan 3 die bijdragen aan het rommeltje.

@Radeon-rx: Zoals TRAXION al zegt is het nodig dat je eerst de stream naar je lokale PC download. En hoe je dat moet doen kun je inderdaad op GoT of via Google heel eenvoudig vinden.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Money for nothin' and your chicks for free

• TRAXION
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 10:39:
[...]

Het IS een rommeltje. Als je zoekt op GoT of op het web met Google dan kun je vaak door de bomen het bos niet zien. Op mijn werk vraag ik ook wel eens iets aan een collega, terwijl ik het zelf ook zou kunnen uitzoeken.

Begrijp me goed, ik ben het met je eens, ik zie ook de reële kans dat het een rommeltje wordt, alleen vind ik dat op GoT *te* vaak wordt gezegd dat je maar moet Googlen. Slaat dus een beetje door de andere kant op, zodat het rommeltje mede wordt veroorzaakt doordat op 1 vraag regelmatig 3 mensen een bericht plaatsen dat er maar moet worden geGoogled. Met andere woorden van de vier berichten zijn er dan 3 die bijdragen aan het rommeltje.

@Radeon-rx: Zoals TRAXION al zegt is het nodig dat je eerst de stream naar je lokale PC download. En hoe je dat moet doen kun je inderdaad op GoT of via Google heel eenvoudig vinden.
Ik ben het op zich best met je eens maar deze vragen zijn heel erg basic helemaal voor iemand die een ict opleiding doet maar als je in de postgeschiedenis van de tp kijkt zie je ook dat deze user erg vaak involledige topics opent.

Een vraag is niet erg maar dit is meer alsof dit een persoonlijke helpdesk is, als je netjes een topic opent volgens de faq dan hoor je mij niet klagen.

ps. laten we dit topic niet verder verstoren laten we dan een topic aanmaken in het daarvoor bestemde fora.

[ Voor 4% gewijzigd door TRAXION op 11-11-2004 10:45 ]

Verwijderd

Ik vind het niet zo interessant hoeveel basiskennis iemand heeft, ongeacht welke opleiding, maar meer de moeite die is gedaan zelf het probleem al op te lossen.

Nu is google inderdaad een stuk onoverzichtelijker dan een antwoord op een topic, maar het is wel een vrij minimale eis voordat je een topic start. Als 2 keer je vraag met een simpele zoekactie beantwoord kan worden, kan ik toch wel spreken van te weinig eigen inzet. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.