Toon posts:

RS-232 remote protocol

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een externe hardeschijf voor beveiliging kunnen aansturen via mijn keyboard,
ik heb alle codes alleen ik weet niet hoe het werkt of waarin ik die codes kan invoeren.
Iemand misschien een idee ??

Verwijderd

RS-232 protocol is voor je COM-poort, dat heeft geen ene bal met je HDD te maken.... misschien je vraag wat duidelijk maken...

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

*denk* *denk* PING! Zo terug.... mmmm hot dogs... *denk* *denk*

Bedoel je dat je een COM poort gebruikt om een externe harde schijf te besturen?

There is no place like ::1

Verwijderd

dat zal dan wel rete traag worden denk ik... hd met een bandbreedte van 9600 bps :+

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:05

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Bedoel je dat een Hard disk video recorder (voor beveiligns camera's) hebt een deze wilt aansturen via een IR control die op je RS232 zit aangesloten? Zoja, zat er geen software bij die Remote control unit? (model /type).

(en krijg ik een prijs als ik de vraag goed geraden heb?)

[ Voor 19% gewijzigd door leuk_he op 11-11-2004 13:48 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

krijg je eigenlijk een prijs als je raadt wat het probleem nou is?? :D :+

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:20

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Aangezien ik deze post helemaal niet begreep, heb ik Babelfish maar eens ingeschakeld.

Eerst heb ik de FP vertaald naar Frans:
Je veux un hardeschijf externe pour la protection peux provoquer via mon keyboard, je n'ai pas tous codes uniquement me weet comment il travaille ou où je peux introduire ces codes.
Daarna van Frans naar Duits:
Ich will ein externes hardeschijf für den Schutz kann via meiner Tastatur, ich n'ai nicht alle Codes nur verursachen mich weet, wie er arbeitet, oder wo ich diese Codes einführen kann.
Daarna van Duits naar Engels:
I want an external hardeschijf for the protection can via my keyboard, I n'ai not all codes only cause me weet, how he works, or where I can introduce these codes.
En tenslotte, het Engels weer naar Nederlands:
Ik wil een externe hardeschijf want de bescherming via mijn toetsenbord kan, veroorzaakt I n'ai niet alle codes me slechts weet, hoe hij werkt, of waar ik deze codes kan introduceren.
En nu begrijp ik het wél! Want de TS wil een externe harde schijf. Logisch, want de bescherming via zijn toetsenbord kan, maar veroorzaakt niet alle codes. Hij weet alleen hoe hij werkt en hoe hij de codes kan invoeren. Kortom, wie weet de codes? Want anders moet TS een externe harde schijf kopen!

En die I n'ai, dat klinkt als een of andere ambassadeur voor een verre buitenaardse beschaving die hier op aarde contact met ons komt maken. Dus misschien is dit topic meer iets voor W&L

[ Voor 13% gewijzigd door PowerFlower op 11-11-2004 13:56 ]

Verwijderd

:D _/-\o_ :D _/-\o_ :D _/-\o_

Lig onder me bureau van het lachen....

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hmja, laten we dit maar stoppen :X

johnkonijn: open even een nieuw topic met wat meer en duideiljkere uitleg van wat je nu bedoelt en wat je al weet ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.