Aangezien ik deze post helemaal niet begreep, heb ik
Babelfish maar eens ingeschakeld.
Eerst heb ik de FP vertaald naar Frans:
Je veux un hardeschijf externe pour la protection peux provoquer via mon keyboard, je n'ai pas tous codes uniquement me weet comment il travaille ou où je peux introduire ces codes.
Daarna van Frans naar Duits:
Ich will ein externes hardeschijf für den Schutz kann via meiner Tastatur, ich n'ai nicht alle Codes nur verursachen mich weet, wie er arbeitet, oder wo ich diese Codes einführen kann.
Daarna van Duits naar Engels:
I want an external hardeschijf for the protection can via my keyboard, I n'ai not all codes only cause me weet, how he works, or where I can introduce these codes.
En tenslotte, het Engels weer naar Nederlands:
Ik wil een externe hardeschijf want de bescherming via mijn toetsenbord kan, veroorzaakt I n'ai niet alle codes me slechts weet, hoe hij werkt, of waar ik deze codes kan introduceren.
En nu begrijp ik het wél! Want de TS wil een externe harde schijf. Logisch, want de bescherming via zijn toetsenbord kan, maar veroorzaakt niet alle codes. Hij weet alleen hoe hij werkt en hoe hij de codes kan invoeren. Kortom, wie weet de codes? Want anders moet TS een externe harde schijf kopen!
En die I n'ai, dat klinkt als een of andere ambassadeur voor een verre buitenaardse beschaving die hier op aarde contact met ons komt maken. Dus misschien is dit topic meer iets voor W&L
[
Voor 13% gewijzigd door
PowerFlower op 11-11-2004 13:56
]