Toon posts:

Adresgegevens exporteren uit outlook 2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Peoplez,

Ik probeer de adresgegevens die ik in outlook 2003 heb ingevoerd op te slaan als .wab. Dit lukt natuurlijk niet, daarvoor moeten de gegevens in outlook express zijn ingevoerd. De vraag is: hoe kan ik de adressen vanuit outlook 2003 naar outlook express exporteren. Het lukt niet met een komma gescheiden adreslijst want het format van outlook 2003 is anders (logisch....)

bvd

• Jigs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-12-2025
Kan je niet gewoon je *.pst file importeren in outlook express?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, Er zij verschillende mogelijkheden, maar persoonlijke mappen importeren in outlook express kan niet. En een optie die logisch lijkt: import adresgegevens van outlook is er ook niet.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

csv mag toch geen probleem zijn enkel omdat de volgorde anders is? Zet dan de volgorde om als dit niet in OE lukt. Open het bijv. in Excel, zet de kolommen andersom (of verwijder niet-relevante) en sla weer op als csv.

Eventueel kan je ze ook via VBA extracten, zie bijv. http://www.spampal.net/export-outlook-email-contacts.txt

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 07:00

elTigro

Es un Gringo!

Hee jeroen,

En anders kun je is kijken of je niet via Eudora wat kunt. die kan nl. nogal wat importeren. (en heeft een handig formaat ommee verder te werken.)

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.