Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• GuuZ
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08-2021

GuuZ

is liev

Topicstarter
Ok ik heb sinds gisteravond iets vreemds met mijn telefoon. Hij was uitgevallen, dit gebeurt wel vaker als de batterij leeg is. Heb hem dus gisteravond aan de lader gedaan. Maar toen hij aan de lader zat wou hij niet meer aangaan.... Dus ik denk: ok, de batterij is egt helemaal plat. Dus heb hem vannacht aan de lader laten liggen. Als ik hem er nu afhaal en aan probeer te zetten lichten alleen de ledjes van de tel op... en meer gebeurt er niet :s iemand enig idee? Of is deze gewoon afgeschreven?

oops, kan deze gemoved worden naar Internet & Telefonie?

[ Voor 6% gewijzigd door GuuZ op 11-11-2004 09:15 ]

DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[GT] --> [I&T]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Hoelang heb je hem al? Haal keertje batterij er uurtje uit, plaats em terug, en probeer het nog een keer. Mocht ie het dan nog niet doen dan is ie waarschijnlijk idd afgeschreven ja. Iets wat eigenlijk niet binnen een paar jaar zou mogen gebeuren, maargoed, met 17 procent heeft nokia erg veel defecte toestellen, dus redelijke kans dat jij er helaas ook 1 hebt... :Y)