Toon posts:

aanmeld scherm mag weg

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb bij het installeren van win2000 per abuis gekozen voor gebruiker in een lan i.p.v. enkele gebruiker, nu krijg ik steeds het aanmeldscherm om in te loggen wat met een druk op enter wel weer weg is maar wel lastig blijft.

Vraag: Is er een mogelijkheid om dit ongedaan te maken, of moet ik weer opnieuw gaan installeren?

Hoop op een eenvoudige oplossing.

Ciao

Verwijderd

TweakUI :)

[search=automatisch aanmelden Windows]

Verwijderd

Control Panel > Users and Passwords > een vinkje
Achter het vinkje staat ' Users must enter a user name and....'

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Yup. Je kunt het, als je dat wilt, ook rechtstreeks in het register doen: [google=automatic logon windows 2000] :)

Omdat dit toch al vaak is gevraagd en beantwoord, voegt dit topic niets mee rtoe en sluit ik het ook. Xheck dus ajb een volgende keer eerst de GoTsearch etc of er iets over is te vinden :Y)
(En nu ik toch bezig ben: check een volgende keer even de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif topics boven het forum waar je post. Zo zal het je in WOS opvallen dat we allemaal een [OS] in de titel zetten ;) )

Maar goed, dit kan wel dicht met al een heel eenvoudige oplossing gegeven (niet die van mij, al is die wel "leuker" :+ )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.