Toon posts:

[Office 2003] kan geen enkel bestand openen ivm virusscanner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je zult het altijd zien, morgen moet het verslag klaar en op een of andere manier wil office niet werken.

De situatie:
Ik heb als eindverandwoordelijke de taak om de opmaak van het verslag te verzorgen. Ik had office 2000 lopen maar omdat iedereen met 2003 werkt heb ik die er maar opgezet. Na de installatie kan ik geen enkel office bestand meer openen. Hij zegt dat de virusscanner aangeeft dat er een probleem is met het bestand.
Ik draai norton corporate 9.0 met alle updates ed. Als ik autoprotect uitschakel blijft hij dezelfde mededelingen geven. Ik heb al office SP1 geinstalleerd, maar zonder resultaat.

Het gaat hier dus om een verse office 2003 installatie op windows XP SP2 met Norton Corporate 9.0.
Wie o Wie kan mij helpen?

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Doe office 2003 eens de-installeren en daarna opnieuw installeren met de virusscanner uit. Wie weet dat dat misschien helpt.

Verwijderd

Probeer Norton gewoon eens volledig af te sluiten. Een paar uurtjes zonder bescherming is dacht ik de moeite wel waard als je dat verslag morgen klaar wilt hebben ;)

Het kan zijn dat auto-protect niet het enige is waardoor het bestand niet wil openen.

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt weer. Ik zal de oplossing hieronder even vertellen:

Toen ik office er weer af wilde gooien en opnieuw wilde installeren zoals hierboven werd aangeraden zag ik dat norton 2003 niet helemaal weg was. er was nog 1 service die nog stiekem draaide. Na een hoop gepruts werkt het weer.
Norton Antivirus 2003 restjes handmatig verwijderd en we kunnen weer verder.

Sorry dat het zo iets stoms was (waarom zag ik dat nu niet net 15 minuten eerder |:( ), maar na een paar uur prutsen begon ik toch wat te zweten en was GoT mijn laatste hoop B)
Toch bedankt jongens, en misschien heeft iemand hier ooit nog wat aan!