Toon posts:

Inhoud access database weergeven op website?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is of het mogelijk is 2 of 3 tabellen van een access database automatisch weer te geven op een website?. Als ik dus iets invoer in de database, het gelijk ook op de website komt. Ik weet wel dat het met MYSQL kan, maar gaat het ook via Access?. Ik hoorde wel van iemand(Gegevensbronnen (ODBC)) dat het hier iets mee te maken heeft? wie oh wie weet het antwoord, en kan me helpen. Alvast vriendelijk bedankt :Y)

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:00

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Het moet zonder meer kunnen, maar wat heb je zelf al uitgezocht?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je hier al eens tussen gekeken: [google=access odbc website howto] :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:18

sus

is druk :+

Met ASP en Acces gaat het 100% lukken, heb nog eens een paar maanden een website gehad met deze combo. Even beetje rondkijken op internet, daarmee moet het lukken.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:40

Boss

+1 Overgewaardeerd

Dus hangt het ook een beetje van je provider / pakket af...

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is dat vriend van me het host op een linux bak, odbc is daar helaas ver te zoeken denk ik dan, maar ja, anders effe het in MYSQL knallen :9

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Eeeeuhm, zeg dat dan meteen in je startpost... :o

Maar dan nog: [google=microsoft access linux] geeft al tips zoals http://forums.devshed.com/archive/t-37357 - wat lukt er niet?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1