Toon posts:

Geen hw acceleratie bij AsusDVD/PowerDVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet of het hier thuis hoort alleen ik heb een geforce 2MX en bij DVD's kijken mbv ASUS dvd of powerdvd heb ik geen hardware acceleratie, dit resulteert erin dat het lijkt alsof ik een Divx film aan het kijken ben met een gemiddelde kwaliteit....

Mijn computer moet het allemaal makkelijk aan kunnen nl. AMD Athlon TB 800Mhz - 128 MB PC133 - MSI K7T pro - Sblive!..

Ik heb alle nieuwste drivers voor de hardware alleen DVD's afspelen gaat niet vloeiend... (DVD rom van Creative 12X)

Oh ja en een prettig 2001:D

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 21:41
Dit komt omdat asus dvd 2000 gebaseerd is op power dvd 2.50. Vanaf versie 2.55 kan je die hardware ondersteuning inschakelen. Wel er suf. Bij mij is Power dvd ook megeleverd. Staat op de cd versie 2.55, maar er is daadwerkelijk versie 2.50 meegeleverd. Pas gekocht die kaart. Er bestond op dat moment al power dvd 3.0.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar die patch is niet voor ASUS dvd ook al is dit gebasseerd op powerDVD en bij PowerDVD krijg ik allemaal van die groene/paarse strepen over het beeld, bij bijv.. Blade. Echter wanneer ik de Matrix draai is dit weer niet maar dan kijk ik de film via PC Friendly...

:D

• LiGHtNiNG!
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 18:09

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

Veel DVD spelers gooien elkaars settings in de war, dus enige voorzichtigheid bij het installeren van meerdere van dat soort stukjes software is geen overbodige luxe..
Zeker als we het over (Not) Pc-Friendly :r hebben..

Welke Windows draai je onder trouwens?

Laat maar.. .

Verwijderd

Topicstarter
Windows 98 SE, maar ik heb bijna alle soft DVD spelers al geprobeerd maar geen enkele heeft een geweldig resultaat....

De spelers die geinstalleerd zijn is WinDVD en AsusDVD

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Paragon> Dan ben je genaaid :)

• joost_e
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:02

joost_e

Aktief!

idd even powerdvd 3.0 downloaden, er staat een trial op http://www.3dsl.com/ en ik geloof dat er ook een upgrade staat, moet je ff kijken of die met jouw licensie werkt

Verwijderd

Pdvd 3.0 downloaden:www.geocities.com/pdvddc/
Dit is de volledige versie. Je moet eerst wel ff lid worden van zo'n web based harde schijf.

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:33
Myspace is currently undergoing scheduled maintenance. We will be back online in 45 minutes. In the meantime, be sure sure to check out our sponsors and the valuable services they have to enhance your myspace accounts.
Arrggghh, nou ja, ff geduld nog.... :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Topicstarter
Je kunt PowerDVD 3.0 ook downloaden van http://www.soft2k.net (die doet ut wel :D)

Ohim
Pagina: 1