2 Kabel modems online naar 1 server. 4+1=5Mbit

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• SlickRik
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-03-2025
Ik weet niet of dit forum te hoog gegrepen is voor mijn vraag maar ik vind het anders een lastige.

Ik zit met het volgende.
Ik heb 2 kabel modems. Allebei bij een andere ISP.
Dus ook 2 WAN ip's. Hoe kan ik het nu voor mekaar krijgen dat ik mijn server op de 2 modems kan aansluiten en de verbinding bundelen naar 1 nic waarop ik dan mijn hub aansluit? Het hoeft niet voor HTTP te werken maar zodra er een download start, wil ik als het ware een pakket planner de verbinding aan mekaar laten koppelen.

Weet iemand of dat mogelijk is? Ik heb er wel meer over gelezen op forums maar dat is dan weer zoiets om een client een verbinding toe te wijzen ipv de verbinding te bundelen. (b.v. MidPoint)

Server gaat vermoedelijk draaien op Win2000.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-02 11:29

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Succes.

EDIT:
Zie ook Nexland ISB Pro 800 Turbo review.

[ Voor 13% gewijzigd door Freee!! op 10-11-2004 23:11 . Reden: Aanvulling ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waar woon jij dan eigenlijk waar er 2 kabelaanbieders zijn? Of bedoel je ADSL en Kabel?

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-02 20:38
SlickRik schreef op 10 november 2004 @ 22:58:
Ik weet niet of dit forum te hoog gegrepen is voor mijn vraag maar ik vind het anders een lastige.
Dat vind ik een aardige uithaal richting dit forum voor iemand die geeneens een zoekmachine weet te vinden :+

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Verwijderd

[search=verbindingen bundelen]

Hier is al veel meer over gepraat en dit is er inderdaad het juiste forum niet voor.

Dit topic is gesloten.