Toon posts:

[BIOS] Compaq 2000 5166MMX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik weet dat hier al veel topics over zijn, maar het lukt me echt niet een BIOS op dat ding te krijgen.

Ik heb http://h18007.www1.hp.com...pro/us/download/1053.html dit gedownload en netjes alle instructies gevolgd, dan boot ik en druk op f10: keyboard error.

Waarschijnlijk gaat dit opslot, maar ik heb alle topics gelezen en het lukt me echt niet.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

als je niet wil dat het op slot gaat waarom post je het dan in WOS?? Heeft er weinig mee te maken lijkt me?

edit: maar al ander keyboard geprobeerd?

[ Voor 18% gewijzigd door SSH op 10-11-2004 22:29 ]

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Misschien een domme vraag, maar waarom wil je er een andere BIOS ophebben? Doet je huidige het niet dan?

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Bramme,

Dit topic hoort natuurlijk niet in Windows Operating Systems thuis - het heeft niets met Windows te maken :)
Ik mis in je topicstart eigenlijk wat nou precies het probleem is. Probeer je het 'F10: Keyboard error' probleem wat he schijnbaar hebt op te lossen met een bios update?

In ieder geval - vul je topic even aan zodat het geen groot raadsel is voor ons - ik verplaats je topic eventjes naar Processors, Mobo's & Geheugen :)

Windows Operating Systems >> Processors, Mobo's & Geheugen

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Als je F10 te lang ingedrukt houdt kan ie wel eens een error geven. Probeer eens zo gauw je Compaq in beeld hebt (dus niet meteen na aanzetten) 5~10x kort op f10 te tikken. Dan heb je kans dat hij m niet als stuck key ziet, en je gewoon t bios in laat.

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Al eens een ander toetsenbord geprobeerd? Ik heb ook een stapel van die machientjes en mijn ervaring is dat je bij een keyboard error wel gewoon verder kan gaan, evt. na F1 - Resume ingedrukt te hebben.

Bloed, zweet & koffie

Verwijderd

Topicstarter
*schop*

ik wilde voor dit probleem geen nieuw topic openen :

ik ben dus zover dat ik de betreffende compaq heb als network machina kunnen instellen ( zodat ie boot zonder tobo )
nu wil ik enkele dingen veranderen die ik niet remote kan doen, dus dat moet op de comp zelf

alleen :

1. Ik start gewoon op : de comp boot Win2k en blijft op het bureaublad staan, het is alsof er geen tobo aanhangt

2. Ik start op met bios diskette : de comp vraagt een Boot-Up passwoord, als dat dat passwoord is dat ik ooit heb ingesteld is het '12345'. maar dat kan ik niet invoeren ( noch met de numpas, noch met de andere cijfers ), als ik gewoon op enter duw verschijnt er een sleuteltje met een kruisje erdoor
Het Tobo reageert wel, aangezien op enter duwen en reactie geeft en ik de num lock on en off kan zetten

wie weet de oplossing ?

( het doel is om er de Win 2k boot cd in te kunnen steken en win 2k te herinstalleren )

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Kan je de BIOS (en dus het password) niet flushen met jumpertjes? Het juiste schema staat vaak aan de binnenkant van de kap en/of op het mobo zelf.

Bloed, zweet & koffie

Pagina: 1