Toon posts:

Radeon Ve Voltage

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Ik heb thuis nog zo'n super oude (ATI) Radeon VE liggen uit 2001 (AGP)

Nu wil ik deze in een nieuw moderbord steken: ASUS 8KNE Deluxe of MSI Neo Platinum. (Sowiso Socket 754, maar 'k weet nog niet welke )

ik weet dat ik beter ineens een nieuwe grafische kaart erin kan steken, maar mijn financiën laten dat op dit moment niet toe. Dat is voor de volgende upgrade

Nu is mijn vraag: is de RADEON VE een 3.3 volt kaart of een 1.5 volt kaart ?

want de moederborden van vandaag de dag ondersteunen enkel 1.5 volt en ik heb geen zin om een spik splinter nieuw moederbord op te blazen, of een grafische kaart te laten smoren (vooral als ik niet direct een reserve heb liggen )

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:56

Pubbert

random gestoord

Voor zover ik weet komen 3.3v kaarten niet meer voor sinds de Voodoo3 (correct me if i'm wrong)

En ik denk dat die RadeonVE gewoon universeel is (dus in 3.3 en 1.5 mobo's past)

Ja dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.benchmark.pl/obrazki/06_2001/fic_radeon_ve.jpg

Gaat gewoon passen en werken :)

[ Voor 28% gewijzigd door Pubbert op 10-11-2004 22:45 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Is een universeel kaartje ook zover ik weet. Toevallig heb ik er vandaag nog mee gewerkt en hij zat in een Asus A7V8X-X gestoken. :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-08 12:23
Thund3r schreef op 10 november 2004 @ 22:44:
Voor zover ik weet komen 3.3v kaarten niet meer voor sinds de Voodoo3 (correct me if i'm wrong)

En ik denk dat die RadeonVE gewoon universeel is (dus in 3.3 en 1.5 mobo's past)

Ja dus:

[afbeelding]

Gaat gewoon passen en werken :)
I will correct you !
De voodoo 5 gebruikt naar mijn weten ook 3,3V. Als je het zeker wil weten moet je me maar even mailen dan kijk ik ff maar dit is offtopic.
Alsik dat kaartje zo zie kan et wel.

LinkedIn
BlackIntel