Acrobat professional niet te verwijderen/installeren

Pagina: 1
Acties:

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 21:16
Een aantal dagen terug startte mijn acrobat professional (6.0) niet meer normaal op, zodra ik het startte kwam er een melding "No valid Acrobat Serial number found. Acrobat will quit now" maar ik heb hier een legale versie.

Daarna heb ik de installatie van Acrobat geprobeerd te herstellen, de herstelprocedure gaat prima en die wordt helemaal afgerond, maar het programma start nogsteeds niet en blijft dezelfde melding geven.

Daarna heb ik geprobeerd acrobat te verwijderen (om daarna weer te installeren) maar dan krijg ik steeds de melding "Error 2753 - UninstManager.dll" en daarna kom ik niet verder. UninstManager.dll is gewoon aanwezig bij de commonfiles van acrobat.

Opnieuw installeren lukt ook niet dan staat er dat er nog een versie van Acrobat aanwezig is en die eerst dient te worden verwijderd.

Heb contact gehad met de support van Adobe, die weten er ook geen raad mee, "windows opnieuw installeren" werd me verteld, heb ik paar weken terug net gedaan dus weinig zin in, tenzij het de enigste optie is :(

Ik hoop dat jullie tips voor me hebben :)
(ik draai winxp sp2)

[ Voor 9% gewijzigd door XtremeDesign op 10-11-2004 21:53 ]

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Dir verwijderen en met een proggie zoals reg clean je register opschonen. Dan moet ie er wel af zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door SSH op 10-11-2004 22:22 ]

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 21:16
Directory van Acrobat verwijderd, meerdere register clean tools gedraaid maar geen resultaat :'(

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:39

breinonline

Are you afraid to be known?

En als je handmatig op Acrobat gaat zoeken in het register. Wel opletten wat je precies weghaalt. Verwijzingen die voor een registertool nog nodig lijken, zijn dat lang niet altijd. Zeker in jouw geval, het systeem denkt schijnbaar dat (een deel) van acrobat geinstalleerd is.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini