Hallo beste mac tweakerstjes 
Ik ben opzoek naar kassasoftware voor de Mac het gaat om nieuwe iMac G5s dus aan het systeem zal het dan wel niet liggen.
Alleen zoek ik nu nog software, met een paar eisen.
het moet SUPER gebruiksvriendelijk zijn, en het liefst op Kassamagic van New-Way lijken of het zelfde zijn, maar die hebben dacht ik geen Mac software, maar daar bel ik hun morgen over.
Je moet met meerdere users kunnen inloggen, en het moet mogelijk zijn om snel een product naam in te voeren prijsje er achter nog een aantal. en klaar!
je moet ook kunnen aangeven wat voor kortingen je geeft enz.
ook moet je aangeven of het op rekening via PIN of contant gaat.
Wie heeft ervaring met zulke software?
het mag ook open-source software zijn gratis pakketten zijn meer dan welkom
ook moet het niet te veel kosten, maar dat is niet het eerste punt.
ik heb zelf al een beetje gezocht maar nog niet veel bijzonders kunnen vinden (zoek vast verkeerd)
Alvast bedankt!
Ik ben opzoek naar kassasoftware voor de Mac het gaat om nieuwe iMac G5s dus aan het systeem zal het dan wel niet liggen.
Alleen zoek ik nu nog software, met een paar eisen.
het moet SUPER gebruiksvriendelijk zijn, en het liefst op Kassamagic van New-Way lijken of het zelfde zijn, maar die hebben dacht ik geen Mac software, maar daar bel ik hun morgen over.
Je moet met meerdere users kunnen inloggen, en het moet mogelijk zijn om snel een product naam in te voeren prijsje er achter nog een aantal. en klaar!
je moet ook kunnen aangeven wat voor kortingen je geeft enz.
ook moet je aangeven of het op rekening via PIN of contant gaat.
Wie heeft ervaring met zulke software?
het mag ook open-source software zijn gratis pakketten zijn meer dan welkom
ook moet het niet te veel kosten, maar dat is niet het eerste punt.
ik heb zelf al een beetje gezocht maar nog niet veel bijzonders kunnen vinden (zoek vast verkeerd)
Alvast bedankt!