Toon posts:

[OSX] Kassa software voor nieuwe iMac

Pagina: 1
Acties:
  • 602 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mac tweakerstjes :P

Ik ben opzoek naar kassasoftware voor de Mac het gaat om nieuwe iMac G5s dus aan het systeem zal het dan wel niet liggen.

Alleen zoek ik nu nog software, met een paar eisen.

het moet SUPER gebruiksvriendelijk zijn, en het liefst op Kassamagic van New-Way lijken of het zelfde zijn, maar die hebben dacht ik geen Mac software, maar daar bel ik hun morgen over.

Je moet met meerdere users kunnen inloggen, en het moet mogelijk zijn om snel een product naam in te voeren prijsje er achter nog een aantal. en klaar!
je moet ook kunnen aangeven wat voor kortingen je geeft enz.

ook moet je aangeven of het op rekening via PIN of contant gaat.

Wie heeft ervaring met zulke software?

het mag ook open-source software zijn gratis pakketten zijn meer dan welkom :P

ook moet het niet te veel kosten, maar dat is niet het eerste punt.
ik heb zelf al een beetje gezocht maar nog niet veel bijzonders kunnen vinden (zoek vast verkeerd)

Alvast bedankt!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48
Het is misschien vreemd om te doen, maar je zou eens met MacHouse in Woerden kunnen bellen :) Vragen wat zij gebruiken...

Liege, liege, liegebeest!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al eens een Apple dealer afgebelt maar die gebruikten geen software :+ echt weer Groningen :+ maar daar zit idd wat in! die ga ik morgen zeker even bellen :) alvast bedankt! maar ga gerust door met tips enz, want ben zeer benieuwd!!!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:34

chem

Reist de wereld rond

MacHouse heeft altijd filemaker pro gebruikt; een soort access maar dan anders.

Zoek je niet gewoon POS software? Zoek eens op macupdate.com daanraar en laat eens eten wat je vindt.

Zelf bouwen dmv filemaker kan altijd, eventueel laat je het bouwen - zo duur is het niet.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Wij gebruiken zelf Business Base van Omnis. Is een behoorlijk uitgebreid pakket waar je echt veel mee kan doen. We gebruiken btw ook FileMaker voor het reparatiebestand.

[ Voor 18% gewijzigd door Sage op 11-11-2004 08:45 ]

kleurbleur.nl

• scan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
In de laatste Macfan stond een interview met iemand van Merlin software. Die maken administratie software inclusief kassa software.
Staat trouwens op bladzijde 67 :)

Een pc is net een brommer. je kan hem wel opvoeren maar het blijft nog steeds een brommer

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-02 15:53
@Qorne
Hi! ik loop stage bij Merlijn ( http://www.merlijn.nl ) en die hebben een kassa systeem voor multi user e.d. alles is geoptimaliseerd voor OSX, ik zou eens contact opnemen!

Nick
Pagina: 1