Toon posts:

VGA kaart kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
SPECS:
Amd Athlon 1500
Asus A7V333
sdram 256 mb 3200
geforce III titanium 200

ik heb al op internet gezocht maar vond niks.

Me oude pc van 2 jaar geleden met een VGA kaart: Geforce 3 titanium 200 128mb geheugen,

Als ik de pc aanzet dan heb ik geen beeld en de cooler van de vga kaart doet het niet(draait niet)

Ik heb de vga kaart al in een andere pc gezet en toen had ik het zelfde probleem
geen beeld en cooler draait niet

dion_b: (voel je niet aangevallen)
""In dit geval omdat het kan gaan om een voedingsprobleem, het kan gaan om een andere willekeurige hangen en opstartenprobleem.
Dat je geen beeld hebt ligt zelfs meestal aan de ander onderdelen""""

als je had gelezen ... heb ik de vga kaart in een "andere" pc gezet. en hij had dezelfde problemen
hoe kan het dan aan een willekeurige hangen en opstartenprobleem liggen ????(in een vga kaart zit ook echt een opstart proceduren) :?
en waarom zou het een voedingsprobleem zijn, als die het ook niet in een andere pc doet???
Dat je geen beeld hebt ligt zelfs meestal aan de ander onderdelen(idd kan aan de muis liggen dat ik geen beeld heb....) :?
(en dan krijg ik een mailtje over mijn niveau? lol) denk.....

iemand anders nog een idee?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 21:13 ]

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

wel Dion goed gelezen ? Hij stelde een vraag over de voeding ....
Heeft dat systeem overigens wél gedraaid met die VGA-kaart ?
Wel of niet lees ik niet uit je TS ....

eagle

Verwijderd

Topicstarter
Die vga kaart doet het al 2 jaar en sinds vorige week maandag deed die het niet meer.
De buurman zei: ik wil de pc opstarten maar er is geen beeld alleen dat gele schermpje van "no signal input"

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Blijkbaar weet je zelf prima waar het aan ligt, dan heeft ook dit topic geen enkele zin :)

Dit topic is gesloten.