Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag
Dan kan waarschijnlijk je kaart het niet aan.
Heb je wel de driver van de monitor geinstalleerd? Dit wil vaak nog wel eens helpen 
En je weet zeker dat je geen setting van de monitor over het hoofd hebt gezien?
En je weet zeker dat je geen setting van de monitor over het hoofd hebt gezien?
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
Is dat lollig bedoelt ofzo? 8 MB op een VGA kaartje is meer dan genoeg voor die resolutie.Januszjes schreef op 10 november 2004 @ 20:40:
Dan kan waarschijnlijk je kaart het niet aan.
Installeer de drivers van kaart en scherm, en check alle opties.
Lijkt mij een videokaart driver issue. Mijn ATi Radoen 9700 pro heeft er soms ook wel eens last van, opnieuw installeren en het was opgelost.
57696520646974206c65657374206973206e657264
Update, ik heb het werkend,... maar dan zonder driver...
Als ik de driver van sis gebruik , de allerlaatste. Maar dan krijg ik weer dat verschuivende beeld.
Heel typisch
Als ik de driver van sis gebruik , de allerlaatste. Maar dan krijg ik weer dat verschuivende beeld.
Heel typisch
Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag
Verwijderd
Een monitor heeft geen driver nodig maar een ïnf'bestand, daardoor weet het systeem hoe de monitor aangestuurd moet /kan wordenAlientrader schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 13:04:
Update, ik heb het werkend,... maar dan zonder driver...
Heel typisch
Verwijderd
Pas de beeldscherm instelling aan. Hoger is vaak beter. Zo of zo zal je zien dat het beeld verschuift als je deze aanpast. Vaak staat bij de juiste vernieuwings frequentie het beeld ook in de juiste positie.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 22:40:
[...]
Een monitor heeft geen driver nodig maar een ïnf'bestand, daardoor weet het systeem hoe de monitor aangestuurd moet /kan worden
Pagina: 1