[office xp] landscape pagina, portrait voettekst

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:29
[office xp] Ik ben bezig met een lang document met voornamelijk tekst. Deze tekstpagina's worden gewoon portrait weergegeven. Nu komt er ook een grote tabel in, deze geef ik landscape weer. (landscape pagina tussen alle portrait pagina's d.m.v. secties.)
Nu staat er ook een voettekst in mijn document.
In de landscape pagina staat de voettekst ook landscape, terwijl ik die juist graag portrait zou willen hebben, dan zijn al m'n voetteksten portrait.

Iemand een idee of dat mogelijk is?

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

gewoon de (zij-) marges van je kop- en voettekst in landscape mode wat verkleinen, dan ben je er ook toch?

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• miles
Het gaat mij erom dat ik in het hele document voetteksten gebruik.
De pagina die in landscape wordt afgedrukt krijgt ook een voettekst mee, maar in landscapemode, dus over de hele lengte van het A4 tje, want voettekst staat onder aan de pagina.
Als je m'n document nu doorbladerd krijg je dus ineens een voettekst aan de zijkant van het blaadje, omdat deze ene pagina landscape is.
Ik zoek nu dus een manier om een pagina landscape af te kunnen drukken, met een portrait voettekst.

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

miles schreef op 10 november 2004 @ 21:43:
Het gaat mij erom dat ik in het hele document voetteksten gebruik.
De pagina die in landscape wordt afgedrukt krijgt ook een voettekst mee, maar in landscapemode, dus over de hele lengte van het A4 tje, want voettekst staat onder aan de pagina.
Als je m'n document nu doorbladerd krijg je dus ineens een voettekst aan de zijkant van het blaadje, omdat deze ene pagina landscape is.
Ik zoek nu dus een manier om een pagina landscape af te kunnen drukken, met een portrait voettekst.
oooh zo... dus eigenlijk wil je als je in Word je blad in landscape voor je ziet, aan de zijkanten de "voettekst" hebben? Een kwartslag gedraaid dus voor die ene pagina... Volgens mij is dat niet mogelijk...

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Plecky
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
En als je die tabel een kwartslag draait en je pagina gewoon portrait houdt?
Als dat niet kan in Word zou je er een plaatje van kunnen maken en die in je document zetten; plaatjes kan je in ieder geval wel draaien.

• miles
Ai jammer dat het niet kan.
Een plaatje van de tabel maken is niet handig. Ik probeer zoveel mogelijk Excel werkbladen als tabel te gebruiken en als ik daar een plaatje van maak gaat de functie verloren.....

Hoe maak ik van een gewone tabel een plaatje?

[ Voor 11% gewijzigd door miles op 11-11-2004 17:48 ]

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:23

samo

yo/wassup

Je tabellen in een ander document bewaren, en in plaats van de tabellen, lege pagina's in het grote document voorzien, inclusief voettekst... Dan druk je over de lege pagina's de tabellen, en staat de voettekst er al....

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• hessel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
En als je exel blad nu op maakt in de in portret..... dus via cel eigen schappen alle velden staand uit lijnen in plaats van liggend.

en dan het word doc gewoon staand opmaken.

Grutte Pier fansels

Pagina: 1