Asfunction in Flash

Pagina: 1
Acties:

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:52
Hallo,

Ik ben momentele druk bezig met het opzetten van een nieuwssysteem binnen Flash. De bedoeling is dat er een korte inhoudsopgave (met enkel de onderwerpen) wordt weergegeven, met daarachter een link naar het volledige bericht. Op dit moment bestaat mijn movie uit een tweetal layers. Een layer voor de code en de tweede layer met een textfield.

In de layer voor de codering staat momenteel het volgende:

code:
1
2
LoadVariablesNum("print.php","0","POST");
stop();

Het bestand 'print.php' bevat de code voor het weergegeven van de output in het textfield in de tweede layer. Dit werkt allemaal perfect.

Nu wil ik echter dat wanneer men op de link klikt, in hetzelfde textfield de volledige inhoud wordt weergegeven (behorende bij het ID in de MySQL-database). Dit wil mij echter niet lukken. Ik heb gehoord dat dit mogelijk moet zijn met de Asfunction, maar na bestudering van verschillende website's ben ik er nog steeds niet uit.

Er zou een mogelijkheid zijn om het textfield om te zetten in een movieclip, maar dan krijg ik het allerbegin (het weergeven van de onderwerpen) al niet meer werkend en wordt het dus alleen maar lastiger...

Is er iemand die mij kan helpen? Als iemand de code van het PHP-bestand wil hebben, hoor ik het wel.

Alvast bedankt!