Toon posts:

Port zoeken voor bittorent

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit de goede plek is maar ik vond het hier het beste passen...

Ok hier is mijn probleem. Ik weet hoe bt en alles werkt enzo maar bij mij op school hebben ze zo'n mooie inet verbinding dat het zonde is om die niet te gebruiken :Y) Alleen kan ik dus geen port vinden om bt op te laten werken (logisch). Hoe kan ik er nu achter komen welke porten ik wel kan gebruiken voor bt? Alle standaart dingen zitten dicht. Onze sys beheerder is niet echt heel slim dus er zal vast wel een mogelijkheid zijn ;)

Verwijderd

Google -> Superscan -> Eerste resultaat wellicht O-)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:02

Outerspace

Admin General Chat
Heb je overlegt met je systeembeheerder als je bittorent mag gebruiken :?

Kijk dan toch iig hier tussen. Er zal vast wel wat informatie tussen die je kan gebruiken.

klik op google engels
klik op google nederlands
klik op GoT

http://btfaq.com/serve/cache/25.html

[ Voor 126% gewijzigd door Outerspace op 10-11-2004 20:01 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 19:55:
Google -> Superscan -> Eerste resultaat wellicht O-)
Ik had al zo'n soort proggie gebruikt alleen dat gaat volgens mij niet goed werken omdat ze alleen de pc zelf scannen, en niet de server/router waar juist alles door geblocked word maar ik zal het morgen eens gaan proberen
Heb je overlegt met je systeembeheerder als je bittorent mag gebruiken :?
Tuurlijk mag dat niet maar wat niet mag wil je juist doen toch? je mag ook geen films kijken of gamen (yeah right alsof dat gaat met een intel extreme graphics card) maar als ik dat niet zou doen zou ik me helemaal dood vervelen...

In die links zeggen ze steeds dat je je porten moet openen op je router. Dat snap ik wel alleen kan ik daar niks aan veranderen dus moet het op een andere manier.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit kun je het beste even vragen aan de suysteembeheerder. Deze beheerd de PC en het netwerk immers. Mocht dit niet lukken neem ik aan dat je geen toestemming hebt om dit te doen en zien wet het dus ook liever niet op GoT :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.