Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag zag ik in een Paradigit krantje deze aanbieding van de Creative Zen Xtra, het is wel een iets ouder model maar is het de moeite waard? hij is namelijk 30gb en de prijs is erg aantrekkelijk.

Afbeeldingslocatie: http://youalin.tweakdsl.nl/mp3spelerpx.jpg

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-11 23:25
Of je koopt de Zen Touch met 40 GB voor 250 euro :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 19:49:
Vandaag zag ik in een Paradigit krantje deze aanbieding van de Creative Zen Xtra, het is wel een iets ouder model maar is het de moeite waard? hij is namelijk 30gb en de prijs is erg aantrekkelijk.

[afbeelding]
absoluut doen. Het is een hele goede speler en voor die prijs MAG je hem niet laten liggen.

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

Mooie aanbierding! Ook online te bestellen dan?

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 21:30

Piggen

Lekker bakkie

sbmuc schreef op 10 november 2004 @ 20:07:
Of je koopt de Zen Touch met 40 GB voor 250 euro :P
Die heeft 20 Gb ;)

• veer0318
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02 09:24
Heb 'm zelf paar weken geleden ook gekocht (ook bij Paradigit, destijds 219 euro).

Speler is goed. Goede random, werkt fijn. Batterijduur 14 uur, behalve als je vaak nummer skipt (spint de hdd nl. op... kost je veel batterijduur). De bijgeleverde oordopjes zijn ook fijn.

Wel is het nadeel dat Windows 'm niet herkend als standaard massamedia opslagapparaat. Moet dus software installeren. En je kan MP3's niet in mappen zetten. Da's jammer, maar niet rampzalig.

Verder is standaard het geluidsniveau gelimiteerd tot 25, Europese regelgeving. Ikzelf vind dit hard zat...

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

veer0318 schreef op 10 november 2004 @ 20:18:
Heb 'm zelf paar weken geleden ook gekocht (ook bij Paradigit, destijds 219 euro).

Speler is goed. Goede random, werkt fijn. Batterijduur 14 uur, behalve als je vaak nummer skipt (spint de hdd nl. op... kost je veel batterijduur). De bijgeleverde oordopjes zijn ook fijn.

Wel is het nadeel dat Windows 'm niet herkend als standaard massamedia opslagapparaat. Moet dus software installeren. En je kan MP3's niet in mappen zetten. Da's jammer, maar niet rampzalig.

Verder is standaard het geluidsniveau gelimiteerd tot 25, Europese regelgeving. Ikzelf vind dit hard zat...
Kun je dat met Amerikaanse firmware omzeilen dan?

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ik heb hem ook, kopen dat ding, zonder twijfel!

Ik heb hem zelf voor 325 gekocht aan het begin van het jaar, toen hij net uit was. Heb er geen moment spijt van gehad...

Standaarddopjes vond ik persoonlijk wat minder, heb er daarom andere dopjes voor gekocht. Geluidskwaliteit is onovertroffen, batterijduur bij mij niet zo heel lang (komt vooral omdat ik veel loop te skippen, en hoge kwaliteit mp3's gebruik).

En 25 is hard zat, ikzelf heb hem meestal op 20 staan, bij 25 kan je je oren na een paar uur weggooien... :D

PSN: Arienix

Verwijderd

Dat moet je niet laten liggen voor die prijs.
Maar de creative zen micro ziet er mooier uit maar die is maar 5gb en kost €250 ongeveer.

Dus deze is vrij goed koop.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb hem zojuist aangeschaft :)

Iemand em al geflashed naar de US firmware? Hij is nog aan t opladen :( kan niet wachten em te proberen.... :*

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik zit te twijfelen of ik em ga halen.. erge mooie prijs, maar hij wordt niet automatisch door windows als mass-storage device gevonden.
Eerst driver installeren... en dat mag natuurlijk niet zonder admin rechten..

• Cartman!
  • Niet online
Ik was ook aant twijfelen of ik em zou kopen. Maar voor een 256MB player met goede kwaliteit (hoef geen rommelding van 4 tientjes) ben je ook zo 80euro voor kwijt, in verhouding met 30GB vind ik deze dan toch het geld erg waard. En volgens mij is de iPod ook niet als mass storage drive te gebruiken zonder software erbij.

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 28-11 14:14
mooi ding maar in vergelijking met de Zen Touch toch een generatie minder. Net zo beetje als de I-pod generatie 3 -> 4. Allemaal net iets fijner.

• Cartman!
  • Niet online
Daar betaal je dan ook meer dan flink voor

Update :

heb de player geflashed met de US firmware en de player geeft nu stuk harder geluid. Ben zeer tevreden :)

[ Voor 60% gewijzigd door Cartman! op 25-11-2004 21:10 ]

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
- Hoe snel is het menu? Vergeleken met een iPod of MuVo2 bijvoorbeeld.
Op 30gig gaat natuurlijk een heleboel, en navigeren moet gewoon snel gaan.

- Is zoeken in/naar files een beetje snel?

- Deze Zen heeft software nodig om als mass storage device gebruikt te worden, is dat eigenlijk ook zo bij de iPod?

• Cartman!
  • Niet online
had ik in je andere topic al behandeld, maar geeft niet, nog n keer :

Menu is best snel wel ja, prima gewoon....ben sneller gewend wel, maar ach, ff wennen.

En ja, je moet perse software installeren. Of dit als gewone gebruiker kan weet ik niet, ben zelf enige gebruiker en dus admin.

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:54
QuarK schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:43:
[...]
- Deze Zen heeft software nodig om als mass storage device gebruikt te worden, is dat eigenlijk ook zo bij de iPod?
Nee, dat heb je niet nodig. Je moet wel eenmalig de iPod inschakelen als harde schijf (een optie in iTunes, maar wellicht ook in ephPod?). Daarna kun je hem inpluggen bij een andere pc: daar hoeft dan geen iTunes (of welk ander programma dan ook) op te staan om de iPod als externe HDD te gebruiken. USB2 of FW is wel handig ;)

Verder is 200 euro voor zo'n MP3-speler niet veel geld. Hij ziet er misschien niet hip uit, maar ik verwacht van Creative wel een goede speler. Hij ziet er wel beter uit dan de Medion uit een ander topic. Die bediening is regelrecht gejat :r

[ Voor 19% gewijzigd door rclahsen op 25-11-2004 23:19 ]

• Cartman!
  • Niet online
Ik vind em best wel mooi eigenlijk, doet heel degelijk aan omdat t aluminium behuizing is. En mooie blauwe backlight :)

Ik vind n iPod ook mooier, maar hij is wel even 100euro duurder weer.... En deze heeft zelfs nog 10GB meer opslagruimte :)

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-11 11:01

Shapeshifter

Get it over with

g00fy schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:14:
Daar betaal je dan ook meer dan flink voor

Update :

heb de player geflashed met de US firmware en de player geeft nu stuk harder geluid. Ben zeer tevreden :)
*KicK*

Ik heb deze speler dus :) Ben er erg tevreden mee, maar ik heb een redelijk zware koptelefoon en die gaat dus echt niet hard :/

Dus ik US firmware gedownload, player aansluiten en updaten maar. Ding gaat kopieren, zegt "Updating Firmware" en reboot. Doet het prima, alleen gaat hij geen moer harder, dus ik kijken bij Settings -> About, heeft 'ie gewoon de Europese dus :( Moet ik eerst het oude erafgooien ofzo :?

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Verwijderd

PiM-RuLeZz schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:39:
[...]

*KicK*

Ik heb deze speler dus :) Ben er erg tevreden mee, maar ik heb een redelijk zware koptelefoon en die gaat dus echt niet hard :/

Dus ik US firmware gedownload, player aansluiten en updaten maar. Ding gaat kopieren, zegt "Updating Firmware" en reboot. Doet het prima, alleen gaat hij geen moer harder, dus ik kijken bij Settings -> About, heeft 'ie gewoon de Europese dus :( Moet ik eerst het oude erafgooien ofzo :?
Ja, dat moet ja. Hier de aanwijzing van de site van Creative:
To install the firmware update, you must first remove the firmware in your player using the Reload OS function:

Press and hold the Play button, while inserting a pin or paper clip into the Reset button on your player. The Reset button is near the Volume buttons.
The player starts up in Rescue mode.
Select the Reload OS menu option.
The display shows that your player is removing the current firmware.
Connect your player to your computer with the USB cable.
In the folder where you downloaded this firmware update, double-click the .EXE file, and follow the instructions that appear on your screen.
When prompted, click the Upgrade option.
When the upgrade is complete, your player restarts.
A "rebuilding the library" message appears on your player's LCD. This message disappears when your player has finished rebuilding the music library.
You can now use your player.
Je moet natuurlijk wel de goede firmware downloaden (zonder de 'e'), dus op de Creative site even net doen of je uit de 'Americas' komt...

Verwijderd

Ik snap niet waarom dat zon probleem is dat je drivers moet installeren. Zon werk is dat toch niet :O

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-10 14:11

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 22:18:
Ik snap niet waarom dat zon probleem is dat je drivers moet installeren. Zon werk is dat toch niet :O
Het gaat om het idee dat er software geinstalleerd MOET worden, ipv dat het een vrijwillige keus is. Plus dat ik persoonlijk liever gewoon het ding aansluit en de dingen erop sleep zonder software. Creative valt bij mij daarom alleen al af...

www.avpnews.com

• NehcslowZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:31
skullsplitter schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 22:24:
[...]

Het gaat om het idee dat er software geinstalleerd MOET worden, ipv dat het een vrijwillige keus is. Plus dat ik persoonlijk liever gewoon het ding aansluit en de dingen erop sleep zonder software. Creative valt bij mij daarom alleen al af...
muvo2 kan dat anders wel ;)

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-11 11:01

Shapeshifter

Get it over with

En de micro toch ook :P

Btw, dat flashen is gelukt (stom van me om die site niet goed door te lezen :P) en hij gaat echt een stuk harder :)

Ik vind die software ook erg onhandig, bijvoorbeeld als je bij een vriend even zijn muziekcollectie wilt meenemen om thuis even door te kijken... :|

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Verwijderd

Gezeik om die software

• coentre
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 18:12
Ik denk er ook over om zo eentje te gaan kopen

ik kwam het volgende tegen

Aanbieding

Verwijderd

let wel op... die bedragen zijn exclusief btw.

Verwijderd

Wauw, 203 euro voor 60 GB !! Dat is echt niks..
Size WxHxD: 76 x 113 x 22 mm
Weight: 226g with battery, 204g without battery
Casing: Anodized Aluminium
Capacity: 30GB hard drive* (1000hrs of 64 kbps WMA encoding; 500hrs of 128kbps MP3 encoding)
60GB hard drive* (2000hrs of 64 kbps WMA encoding; 1000hrs of 128kbps MP3 encoding)
Battery Life: Up to 14hrs** of continuous playtime
Interface : USB2.0/1.1
Playback Formats: MPEG Audio Layer 3 (MP3), Windows Media™ Audio (WMA) and WAV
Signal-to-Noise Ratio: up to 98dB
Channel Separation : up to 75dB
Frequency Response: 20Hz - 20kHz
Harmonic Distortion Output: less than 0.1%
Operating Output System/Firmware: Reprogrammable***
Headphone out: 1 x 1/8" stereo minijack, headphone
Display: 160 x 104 pixel resolution blue EL backlit LCD
EAX® Smart Volume Management™, Environmental Effects, 4-band Custom Equalizer, Advanced EQ presets, Headphone Spatialization, Time Scaling: Up to 1.5x faster or 0.5x slower for audio playback
Pagina: 1