Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[usr_profile] database veld te kort/invulvak te groot?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-09 21:45
Als ik in mijn myreact mijn profiel wil wijzigen, en wel de ondertitel, is er een klein probleempje. Ik mag in het tekst-vakje tot 30 tekens invoeren. Druk ik echter op 'bewaren', dan worden er maar 20 bewaard, en wel de eerste 20. De rest word er gewoon afgehakt, en daarna word ook getrimt. Of de limiet nou 20 of 30 hoort te zijn, d'r is sowieso iets fout ;)
Vermoedelijk word bij het verwerken of een substr totaan 20 tekens gedaan ipv 30, of het database-veldje is maar 20 groot (trimt de database automatisch?). Of de limiet hoort gewoon 20 tekens te zijn, maar het vakje laat 30 toe.
For the record: Mozilla Firefox 1.0, Red Hat Fedora Core 2 (morgen Core 3), TBE maar gewoon Engels MFF. Zal echter weinig aan mijn browser liggen aangezien maxlength="30" in de bron.

Schaadt het niet, dan baat het niet

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De " wordt als & quot; opgeslagen en dat zijn dus vijf tekens in plaats van één. Jij hebt twee van die "'s in je ondertitel zitten waardoor je siglengte van 30 naar 20 wordt teruggebracht. In ieder geval, dat denk ik :P .

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik weet het wel zeker Harm :P
En dit is echt al een paar keer eerder besproken in React Bugs en Featurerequests ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Harm is right; de input wordt met entities opgeslagen :)

NaB dus

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.