[ACERtm803] Reinstall Windows

Pagina: 1
Acties:

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05-2025
Beste Gotters...

Ik heb nu alweer een tijdje mijn Acer TM803 LMib. En heb windows al meerdere malen opnieuw geinstalleerd. Op een gegeven moment was ik het zat en heb ik alle shit die Acer er standaard op had er vanaf gegooid dus hele partitie geformateerd. Was dit niet het probleem, maar nu wil ik weer mijn oude installatie van Acer erop krijgen maar simpel weg de recovery CD erin wil natuurlijk niet meer lukken omdat deze gaat kijken naar mijn Shit op de D partitie die er natuurlijk niet meer staan... Heeft iemand enig idee hoe ik het weer zo voor elkaar kan krijgen dat ik gewoon weer de installatie van Acer kan gebruiken??

Mijn dank is alvast groot...

Gr33tz

iRacing Profiel

• jvaneijk
Even een kickje

iRacing Profiel

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 10:31
Installatie van Acer gebruiken gaat niet lukken, je zult een nieuw windows cdtje moeten kopen. Daarom heb ik zo'n hekel aan recoverycds, bij dell kreeg ik teminsten gewoon een normale windows xp cd.

• jvaneijk
Ja dat dacht ik al hiervoor had ik dus altijd een Dell en dat was gewoon volledige win CD maja hier niet meer mee :S dus dat wordt winXP pro maar even d/l :D

iRacing Profiel

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Je kunt ook Acer bellen/mailen en vragen of ze je een windows cd opsturen. Als je je probleem goed uitlegt zouden ze toch iets moeten doen om hem weer werkende te krijgen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)