Toon posts:

Hoe eigen webserver testen?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pc'tje met windows server 2003 op. Al paar maand draai ik een Apache webserver, maar mij eigenlijk niet bezig gehouden met het naar buiten brengen ervan, dus dat andere die konden zien.

Maar nu leren we in het school ASP, en ik heb dus op mijn server een ASP.NET + IIS server geinstaleerd en volledig configureerd en een dynamic DNS aangemaakt.

Maar ik vroeg mij af hoe ik mijn server zelf kon testen? Ik kan natuurlijk localhost intypen, maar ik wil testen of als hij wel door men router geraakt enzo. Dus dat ik eigenlijk een signaal naar buiten stuur en dat dan signaal weer naar binnen komt. Als ik nu mijn ADSL ip-adres typ kom ik gewoon uit op mijn router.

Heb de search gebruikt, maar kom alleen oplossingen tegen voor ftp-servers te testen

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Gewoon even aan iemand vragen die je kent :)

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Verwijderd

Even vanaf een andere computer inbellen met DirectInternet

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Om te testen van buitenaf, heel simpel: Zorgen dat je van buitenaf komt.

Dat kan bijvoorbeeld via het gebruik van een Proxy, of als je router dat ondersteund: NAT-loopback :)

Succes.

[edit]
Zie zodirect je email.

[ Voor 9% gewijzigd door Xandrios op 10-11-2004 19:17 ]

Dit topic is gesloten.