Toon posts:

VGA kaart stuk?;(

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Me oude pc van 2 jaar geleden met een VGA kaart: Geforce 3 titanium 200 128mb geheugen doet het niet meer op de een of andere vage reden

Als ik de pc aanzet dan heb ik geen beeld en de cooler van de vga kaart doet het niet(draait niet) .... ik heb nog nooit gehoord van dit probleem

ik dacht misschien is het AGP slot van het mobo wel stuk, maar ik heb die VGA kaart bij mijn nieuwe pc erin gezet, maar daar doet die ook nix zowel geen beeld en cooler draait niet.

weet iemand wat het probleem zou kunne zijn?

_/-\o_ alvast bedankt _/-\o_

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-08 12:23
spec's might help

LinkedIn
BlackIntel

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-07 17:04
Helemaal mee eens. Overigens kan het makkelijk dat ie stuk is, als de koeler het al langer niet doet kan ie kapot zijn gegaan van de hitte :/

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Als de kaart het in 2 pc's niet doet kan je wel concluderen dat ze stuk is lijkt me. Je hebt ze toch zeker goed aangedrukt in het AGP slot?

Verwijderd

Hoe is het gebeurd?? Waar was je mee bezig toen het gebeurde, en hoe gebeurde het??

Verwijderd

*Grappig dat mensen de laatste tijd met "hij is kapot" een antwoord verwachten

Tja, klinkt alsof je kaartje idd de geest heeft gegeven, bij het testen in meerdere systemen en in beide geen reactie lijkt het antwoord wel te geven denk ik?

Verwijderd

Topicstarter
specs heeft weinig zin om die te geven.... het gaat zich om de vga kaart.

maarja de pc was van mij en die heb ik doorverkocht aan de buren
dan vraag ik het effe na hoe het gebeurt is, maar ik zie er vrij weinig hoop in dat de kaart het nog zal doen

ik denk eigenlijk dat die vga kaart geen stroom krijgt op de een of andere reden?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 19:25 ]

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-07 17:04
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 19:23:

ik denk eigenlijk dat die vga kaart geen stroom krijgt op de een of andere reden?
<offtopic> hier hoort geen vraagteken achter :P </offtopic>

Mogelijk, dan zou je hem door moeten meten. Kijk of er een of ander draadje los hangt (als die er al zijn) of dat er een weerstandje los zit, en soldeer deze vast. Zo heb ik ooit een afstandsbediening van een mitsubishi TV gerepareerd, daar kun je geen nieuwe afstandsbediening voor kopen :P

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 19:23:
specs heeft weinig zin om die te geven.... het gaat zich om de vga kaart.

maarja de pc was van mij en die heb ik doorverkocht aan de buren
dan vraag ik het effe na hoe het gebeurt is, maar ik zie er vrij weinig hoop in dat de kaart het nog zal doen

Specs zijn ALTIJD een eis op GoT :o

In dit geval omdat het kan gaan om een voedingsprobleem, het kan gaan om een andere willekeurige hangen en opstartenprobleem.

Dat je geen beeld hebt ligt zelfs meestal aan de ander onderdelen. Ik zou je aanraden dus gewoon een beetje goed te troubleshooten, begin hier eens mee:

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Als je na dat alles geprobeerd te hebben toch een topic wilt openen, doe dat, maar geef de uitkomsten erbij en geef volle specs. We eisen toch echt neit voor de lol volle specs- als je zo zeker weet dat ze er niet toe doen, dan weet je meer dan wij :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.