Ik heb me vorig jaar een week voor kerst een 3G iPod gekocht, en nu is ie bijna een jaar oud. Nu heb ik laatst een aantal keer gehad, dat de menu-toets niet meer reageerde op een korte aanraking (om bijvoorbeeld naar het vorige menu te gaan), maar (gelukkig) wel op de lange aanraak (zodat ik hem wel nog resetten, waarna hij het weer gewoon deed).
Kijkend naar dit probleem en de batterij-status, ben ik erover na aan het denken om een service aanvraag te doen bij apple. Ik vraag mij echter wel het volgende af: het probleem treedt niet altijd op, is pas een paar keer geweest, maar als ik hem opstuur, zullen ze hem dan repareren/vervangen??? En is er iemand bekend met dit probleem? Met dank
Kijkend naar dit probleem en de batterij-status, ben ik erover na aan het denken om een service aanvraag te doen bij apple. Ik vraag mij echter wel het volgende af: het probleem treedt niet altijd op, is pas een paar keer geweest, maar als ik hem opstuur, zullen ze hem dan repareren/vervangen??? En is er iemand bekend met dit probleem? Met dank