Er zijn heel veel topics over een statusbar bouwen in php, zover als ik het gelezen heb kan het bijna niet.
Alleen in het programma gallery http://gallery.menalto.com/ . Krijg je netjes te zien met welke file hij bezig is. Dit gebeurd heel vreemd zonder refresh lijkt. En hij time niet out, en laat netjes 1 voor 1 zien met welke foto hij bezig is.
Weet iemand hoe dit gedaan word ? Ik heb de source code wel van gallery. Maar daar word zoveel doorverwezen. Dat ik zelf niet echt meer de bomen door het bos zie.
Dus kort samengevat wil ik graag weten:
Hoe je netjes kan zien welke file al is upgeload en dat daar steeds een nieuwe bij komt als het is upgeload. En dan niet met een refresh als het kan. Of daar een oplossing voor is in PHP.
Voorbeeld op het begin:
Processing status...
- Adding foto 'sdigitaal 008.jpg
En dan is het op het eind zo :
Processing status...
- Resizing foto 'sdigitaal 008.jpg
- Adding foto 'sdigitaal 009.jpg
- Resizing foto 'sdigitaal 009.jpg
Alleen in het programma gallery http://gallery.menalto.com/ . Krijg je netjes te zien met welke file hij bezig is. Dit gebeurd heel vreemd zonder refresh lijkt. En hij time niet out, en laat netjes 1 voor 1 zien met welke foto hij bezig is.
Weet iemand hoe dit gedaan word ? Ik heb de source code wel van gallery. Maar daar word zoveel doorverwezen. Dat ik zelf niet echt meer de bomen door het bos zie.
Dus kort samengevat wil ik graag weten:
Hoe je netjes kan zien welke file al is upgeload en dat daar steeds een nieuwe bij komt als het is upgeload. En dan niet met een refresh als het kan. Of daar een oplossing voor is in PHP.
Voorbeeld op het begin:
Processing status...
En dan is het op het eind zo :
Processing status...
- Resizing foto 'sdigitaal 008.jpg
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 17:28 . Reden: voorbeeld ]