[XP] Migreren aanlog scripts windows 98 -> xp*

Pagina: 1
Acties:

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 10:41

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
op de verening waar ik lid van ben zijn er jongstleden nieuwe pc's geinstaleerd. deze draaien op Windows XP ipv het vertrouwde windows 98. ook alle aan-meld-scripts die de verschillende commissies en bureau's gebruikten zijn door deze migratie niet meer bruikbaar. de scripts zorgde ervoor dat de netwerk schrijven voor elke commissie en bureau werden gemaakt op de server. is het mogelijk dat deze scripts het ook gaan doen in deze nieuwe winxp omgeving?
op de server draait momenteel windows 2000 advanced server.

ik kon in de search geen goed antwoord vinden vandaar dat ik zelf nu een topic open. aangezien ik de enige ben op de verening met enige "computer kennis" heeft de voorzitter gevraagd of ik dit kon fixen. (en bedankt :X).

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Hier kunnen we natuurlijk niets mee Geckoo, feitelijk komt je vraag namelijk neer op 'Hij doet ut niet!!' en zoals je zelf ook wel snapt - weten wij dan niet wat hij niet doet :)

Welke foutmeldingen krijg je precies?
Hoe ziet een zo'n login script eruit?