Ik zit met een probleem.
Ik heb in een pc een FDD zitten. Als ik een diskette in het station doe en hem op (via deze computer) geeft hij dat ik er een diskette in moet doen.
Bij Apparaatbeheer geef hij aan:
"Dit apparaat kan geen vrije Bereik invoer/outvoer (I/O) bronnen vinden."
"Als u dit apparaat wilt gebruiken, moet u een ander apparaten op dit systeem dat een bereik invoer/uitvoer (I/O) bronconflict met dit apparaat veroorzaakt, uitschakelen"
Daaronder staat de lijst met conflicten. deze is bij dus leeg
Wat heb ik al geprobeerd:
- FDD verwijderd uit Apparaatbeheer. Pc opnieuw opgestart en hetzelfde probleem stond er weer
- FDD uit de pc verwijderd. Pc opgestart, staat de FDD nog gewoon in de apparaatbeheer
. FDD verwijderd uit de lijts en de pc weer opnieuw opgestart.
Nu ik tijdens het opstarten de melding dat de hardware gewijzigd is en dat ik he nogmaal opnieuw moet opstarten. na het opstarten staat de FDD weer gewoon in de apparaatbeheer lijst
Heeft iemand enig idee hoe ik hem weer werkend kan krijgen??
*update*
- Andere driver geprobeerd, maar ook dit hielp niet
Ik heb in een pc een FDD zitten. Als ik een diskette in het station doe en hem op (via deze computer) geeft hij dat ik er een diskette in moet doen.
Bij Apparaatbeheer geef hij aan:
"Dit apparaat kan geen vrije Bereik invoer/outvoer (I/O) bronnen vinden."
"Als u dit apparaat wilt gebruiken, moet u een ander apparaten op dit systeem dat een bereik invoer/uitvoer (I/O) bronconflict met dit apparaat veroorzaakt, uitschakelen"
Daaronder staat de lijst met conflicten. deze is bij dus leeg
Wat heb ik al geprobeerd:
- FDD verwijderd uit Apparaatbeheer. Pc opnieuw opgestart en hetzelfde probleem stond er weer
- FDD uit de pc verwijderd. Pc opgestart, staat de FDD nog gewoon in de apparaatbeheer
Nu ik tijdens het opstarten de melding dat de hardware gewijzigd is en dat ik he nogmaal opnieuw moet opstarten. na het opstarten staat de FDD weer gewoon in de apparaatbeheer lijst
Heeft iemand enig idee hoe ik hem weer werkend kan krijgen??
*update*
- Andere driver geprobeerd, maar ook dit hielp niet
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 18:20 ]