Na installatie andere xp1700+ niet door post komen?

Pagina: 1
Acties:

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:16

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Hallo,

Ik heb vanmiddag even een andere xp1700+ geinstalleerd om te kijken of die het doet. Volgens de d-leds op men k7t 266 Pro2 RU geeft ie niet aan dat de CPU dood is (althans geen 4 rooie leds) maar dat ie een memory fout aangeeft? Ik heb echt alle reepies hier in huis geprobeerd, maar posten ho maar. Terug naar die andere xp1700+, die doet het wel gewoon :? Is die cpu gewoon weg gaar of hoe zit dat nou, want ik verwachte eigk dat als ie dood zou zijn 4 rooie leds (zoals gewoonlijk). Andere mainboard heb ik niet om te testen, dus ik geen second opinion of ie dood is.

Is die cpu nou geheel dood of hoe zit dit nou?

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Mja, zolang je dus geen ander moederbordje hebt om te proberen zal het gokken blijven...
Hoewel, als je het al een paar keer hebt geprobeerd zonder succes, dan is de kans idd vrij groot dat hij dood is.

[ Voor 40% gewijzigd door Ranzy op 10-11-2004 19:04 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:13
Zoals Ranzy zegt: zonder een ander bord om 'm te testen weet je 't niet met 100% zekerheid. Verder kunnen we eigenlijk niks meer zeggen dan wat jezelf al gezegd hebt; al het andere is speculatie of een(educated) guess.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

De core is nog helemaal in tact? heb je al een bios clear geprobeerd? Diag-leds hebben het niet altijd goed.

Verwijderd

Heeft die andere cpu ook de palomino core? T'bred wordt namelijk niet door jouw mobo ondersteund.

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:16

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 19:17:
Heeft die andere cpu ook de palomino core? T'bred wordt namelijk niet door jouw mobo ondersteund.
Het is een palo, ik ben op de hoogte van de dat ie geen t-breds ondersteund.

Ik zal es kijken naar een test mobo`tje.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Pagina: 1