Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
ja hoor, zorg dat je een gmail account krijgt. Daar zie je conversaties een soort van genest...
dus een mailtje heeft verschillende soort van tabbladen zal ik het maar noemen die elk een bericht vertegenwoordigen... effe langs gmailswap.com en iets leuks aanbieden, moet te doen zijn... (alhoewel het bij mij niet zo gemakkelijk ging
)
Echt programma's die dat doen ken ik niet eigenlijk.
dus een mailtje heeft verschillende soort van tabbladen zal ik het maar noemen die elk een bericht vertegenwoordigen... effe langs gmailswap.com en iets leuks aanbieden, moet te doen zijn... (alhoewel het bij mij niet zo gemakkelijk ging
Echt programma's die dat doen ken ik niet eigenlijk.
[ Voor 20% gewijzigd door elTigro op 10-11-2004 16:15 . Reden: niet alleen beetje gallen ]
Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.
Pegasus Mail doet aan threaded view netzoals Mozilla Thunderbird 0.9 (daarvoor niet dus en de threaded view van pegasus vind ik beter, het is net ietsje meer).Deddiekoel schreef op 10 november 2004 @ 16:03:
Ik vrag me af of er een mailclient is die je mailtjes net zo weergeeft als de manier waarop Outlook express nieuwsgroepen weergeeft. Dus in een soort van tree. Dus als ik een mail heb verstuurd dat ik die kan zien met daaronder de verschillende replies. Dat lijkt me namelijk best makkelijk. Je krijgt zo een mooi overzicht van een lopende discussie of zo en kunt in 1 keer alles wegmieteren...
Het lijkt mij best praktisch, maar bestaat er dus zoiets?
Volgens mij doet The Bat! ook aan threaded view van die emails, maar dat zul je verder moeten uitzoeken.