NSTM Haagse belegering

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:40

André

Analytics dude

Topicstarter
Waarom mogen deze topics niet openblijven, word hier ook een hele groep gestraft door de acties van 1 man (de vervelende user in kwestie)? Dit is wereldnieuws dat kun je toch niet onbesproken laten hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Remy gaat het geloof ik opschonen en weer open gooien las ik net in een SM topic (waar ik het roerend mee eens ben :P)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Topicstarter
Dat zou heel mooi zijn, ik (en mijn collega's) houden echt alle nieuwsbronnen in de gaten. En aangezien hier op GoT een paar lui in de buurt wonen kan er best een interessant topic ontstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch snap ik dat opschonen niet helemaal. er staan geen flames ofzo in, alleen een hoop offtopic gedoe. ik zou zeggen: post gewoon dat dat niet gepikt wordt, dan kan het topic open blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

André schreef op 10 november 2004 @ 15:08:
Waarom mogen deze topics niet openblijven, word hier ook een hele groep gestraft door de acties van 1 man (de vervelende user in kwestie)? Dit is wereldnieuws dat kun je toch niet onbesproken laten hier?
Ik dacht dat jij alle nieuwe topics wel voorbij zag komen.... Wordt je traag en oud :P

Er zijn een paar SM topics geweest, waaruit bleek dat er eea opgeschoond wordt.

Als je snel bent: NSTM terroristentopics

[ Voor 9% gewijzigd door BtM909 op 10-11-2004 15:10 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Topicstarter
BtM909 schreef op 10 november 2004 @ 15:10:
[...]

Ik dacht dat jij alle nieuwe topics wel voorbij zag komen.... Wordt je traag en oud :P

Er zijn een paar SM topics geweest, waaruit bleek dat er eea opgeschoond wordt.

Als je snel bent: NSTM terroristentopics
Weet ik, maar in SM kun je niet discuzeuren ;) Ik wilde eerst nog een SM topic maken maar dit leek me verstandiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:48
Ben het wel een beetje eens met André en gunhead.

Het topic liep een beetje scheef, maar om het gelijk te sluiten en geen enkel ander topic over deze issue toe te staan vind ik ook wel overtrokken.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:40
whoami schreef op 10 november 2004 @ 15:11:
Ben het wel een beetje eens met André en gunhead.

Het topic liep een beetje scheef, maar om het gelijk te sluiten en geen enkel ander topic over deze issue toe te staan vind ik ook wel overtrokken.
En daarom gaat Remy het dus even snel doornemen en is het topic waarschijnlijk binnen de kortste keren weer bereikbaar.

Iedereen blij.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:59
Ik heb een reactie geplaatst waarbij ik een woordspeling maakte door het terra college als terror college te benoemen. Een aantal users zagen de lol ervan in en twee (gunhead en Jesse) vonden het ongepast. Achteraf bezien vond ik het ook beetje een misplaatst maar goed verder.

Atlas vond het echter nodig een speciaal topic te openen nav mijn opmerking [rml][ NTSM] Niet subtiel, niet grappig en uitlokkende opmerking[/rml]
Dit is echter zwaar overdreven zo is er over ieder topic wel iets te bemerken.
Ik zie het topic weer het liefst geopend vanwege de actualiteit en de impact van deze gebeurtenissen op onze samenleving en vind het zwaar overdreven dat het nu al enkele uren dicht is.

Er stonden trouwens nog wat opmerkingen van anderen die zwaar off-topic waren dus ik beschouw mezelf niet als hoofdoorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Mad_Manic schreef op 10 november 2004 @ 15:17:
Ik heb een reactie geplaatst waarbij ik een woordspeling maakte door het terra college als terror college te benoemen. Een aantal users zagen de lol ervan in en twee (gunhead en Jesse) vonden het ongepast. Achteraf bezien vond ik het ook beetje een misplaatst maar goed verder.

Atlas vond het echter nodig een speciaal topic te openen nav mijn opmerking [rml][ NTSM] Niet subtiel, niet grappig en uitlokkende opmerking[/rml]
Dit is echter zwaar overdreven zo is er over ieder topic wel iets te bemerken.
Ik zie het topic weer het liefst geopend vanwege de actualiteit en de impact van deze gebeurtenissen op onze samenleving en vind het zwaar overdreven dat het nu al enkele uren dicht is.

Er stonden trouwens nog wat opmerkingen van anderen die zwaar off-topic waren dus ik beschouw mezelf niet als hoofdoorzaak.
Die opmerking was in mijn ogen ook niet de hoofdoorzaak. Er waren wel anderen die er een zooi van maakten. Maar goed, het topic zal zo wel weer open zijnl

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Er komt zo een nieuw topic begrijp ik. Probleem is een beetje dat de NSTM-mods niet echt barsten van de tijd op het moment, en dat er weinig tot geen GM's tijd over hebben, waaronder bijvoorbeeld ikke :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Yeah, ik was met dat andere topic aan de gang gegaan, maar het was echt huilen met de pet op. Hij staat in de TC voor administratie, ik heb een nieuw topic aangemaakt:

Terreurverdachten verschanst in Laakkwartier

Nu kan deze ook weer dicht :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.