*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Verwijderd
Deze mooie speler is wel 100 topics waard,
denk ik.
*edit: het is bij-de-weg HD-500, niet HD500. Subtiel verschil, maar wel vervelend voor mij.
denk ik.
*edit: het is bij-de-weg HD-500, niet HD500. Subtiel verschil, maar wel vervelend voor mij.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 14:59 ]
Tusk, ik denk dat je je firmware niet volgens de instructies hebt geupdate. Dat activeren waar je het over hebt (met de yt**.bin file) moet je namelijk als eerste doen. En nee: Je kan dit nu niet alsnog doen.
Wat je wel kunt doen (zo ongeveer de enige oplossing), is de oude firmware terug flashen. Dit doe je door alleen de HD500_*oude firmware versienummer*.bin file in je map "firmware" te zetten. Je zult dus wel moeten weten welke firmware er op stond voordat je ging upgraden.
Hierna kun je de nieuwe firmware er alsnog op zetten, maar denk er dan wel aan dat je eerst de yt**.bin file neemt zoals netjes in de instructies van xclef staat. Dit staat ook in het grote hd500 deel 3 topic en er zijn meerdere mensen geweest die dit probleem hebben gehad. Veel succes ermee.
Wat je wel kunt doen (zo ongeveer de enige oplossing), is de oude firmware terug flashen. Dit doe je door alleen de HD500_*oude firmware versienummer*.bin file in je map "firmware" te zetten. Je zult dus wel moeten weten welke firmware er op stond voordat je ging upgraden.
Hierna kun je de nieuwe firmware er alsnog op zetten, maar denk er dan wel aan dat je eerst de yt**.bin file neemt zoals netjes in de instructies van xclef staat. Dit staat ook in het grote hd500 deel 3 topic en er zijn meerdere mensen geweest die dit probleem hebben gehad. Veel succes ermee.
[ Voor 19% gewijzigd door dr snuggles op 11-11-2004 12:37 ]
firmware zeker wel goed gedaan. precies als het readme ding
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
ik heb hetzelfde probleem,
krijg "portable external storage & music jukebox" en plaatje van de xclef ernaast... gwn standaard logo...
verder komt die niet.
maar hij wil ook niet opstarten.(als externe hd), ja ik heb me voeding aangelsloten.
dus kan me firmware niet terug flashen oid.
verder had ik gewoon volgens de "how to upgrade" gedaan van www.xclef.tk.
is het anders een mogelijkheid de HD-500 open te schroeven en dan de schijf aan te sluiten op me pc via 2.5inch -> 3.5 inch convertor ding.
krijg "portable external storage & music jukebox" en plaatje van de xclef ernaast... gwn standaard logo...
verder komt die niet.
maar hij wil ook niet opstarten.(als externe hd), ja ik heb me voeding aangelsloten.
dus kan me firmware niet terug flashen oid.
verder had ik gewoon volgens de "how to upgrade" gedaan van www.xclef.tk.
is het anders een mogelijkheid de HD-500 open te schroeven en dan de schijf aan te sluiten op me pc via 2.5inch -> 3.5 inch convertor ding.
Verwijderd
Mag ik vragen waarom je dit zo vervelend vindtVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2004 @ 14:51:
mompelt iets over op babyslakken zout leggen...
Pagina: 1