Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 12:56

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Topicstarter
een tijd geleden liep hij ook alvast. dat was wanneer hij was opgestart en je al de liedjes kon zien. Heb ik toen gefixt door nieuwe firmware en een formatje

nu loopt ie echter DIRECT vast
je drukt op play xclef logo komt. waarna het laadschermpje moet komen. maar dat komt niet want daarvoor blijft hij al hangen

heb hetzelfde gedaan als vorige keer. Aansluiten op USB en adabter, dan aanzetten...firmware erheen kopieren. (want dat werkt wel...hij can wel met usb connecten)
maar de firmware moet je dus 'activeren' en daarvoor moet ie dus eerst opstarten.
wat ie dus niet doet.

nu gaat ie na een halve seconde meteen uit.
garantie is al verlopen dus heb weinig zin om hem naar korea op te sturen.

(en ja ik heb dat grote xclef topic gelezen)

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Verwijderd

Tusk schreef op 10 november 2004 @ 14:38:

(en ja ik heb dat grote xclef topic gelezen)
Waarom zet je daar je vraag dan niet in? :( :'(

Verwijderd

Deze mooie speler is wel 100 topics waard,

denk ik.

*edit: het is bij-de-weg HD-500, niet HD500. Subtiel verschil, maar wel vervelend voor mij.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 14:59 ]

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Tusk, ik denk dat je je firmware niet volgens de instructies hebt geupdate. Dat activeren waar je het over hebt (met de yt**.bin file) moet je namelijk als eerste doen. En nee: Je kan dit nu niet alsnog doen.

Wat je wel kunt doen (zo ongeveer de enige oplossing), is de oude firmware terug flashen. Dit doe je door alleen de HD500_*oude firmware versienummer*.bin file in je map "firmware" te zetten. Je zult dus wel moeten weten welke firmware er op stond voordat je ging upgraden.

Hierna kun je de nieuwe firmware er alsnog op zetten, maar denk er dan wel aan dat je eerst de yt**.bin file neemt zoals netjes in de instructies van xclef staat. Dit staat ook in het grote hd500 deel 3 topic en er zijn meerdere mensen geweest die dit probleem hebben gehad. Veel succes ermee.

[ Voor 19% gewijzigd door dr snuggles op 11-11-2004 12:37 ]

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 12:56

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Topicstarter
firmware zeker wel goed gedaan. precies als het readme ding

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• Pshyto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-03-2020
ik heb hetzelfde probleem,

krijg "portable external storage & music jukebox" en plaatje van de xclef ernaast... gwn standaard logo...
verder komt die niet.
maar hij wil ook niet opstarten.(als externe hd), ja ik heb me voeding aangelsloten.
dus kan me firmware niet terug flashen oid.
verder had ik gewoon volgens de "how to upgrade" gedaan van www.xclef.tk.

is het anders een mogelijkheid de HD-500 open te schroeven en dan de schijf aan te sluiten op me pc via 2.5inch -> 3.5 inch convertor ding.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2004 @ 14:51:
*edit: het is bij-de-weg HD-500, niet HD500. Subtiel verschil, maar wel vervelend voor mij.
Mag ik vragen waarom je dit zo vervelend vindt :?
mompelt iets over op babyslakken zout leggen...
Pagina: 1