probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:52

RMB

Nee, geen right mouse button!

Topicstarter
Hallo...
ik heb een AMD Athlon 3200+ 64, 550 watt voeding, Ati Radeon X800pro, is het mogelijk dat mijn beveiligd is op 55graden C?
ik dacht namelijk dat AMD op 70 graden uitviel... maar mijne valt vaker op een lagere temp uit.....

alvast bedankt :)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

En wat heeft het uitvallen van jouw PC precies met Spielerij te maken? Gebeurd het alleen tijdens het gamen? Bij welke games, ... Kortom meer info graag.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:52

RMB

Nee, geen right mouse button!

Topicstarter
Fuelke schreef op 10 november 2004 @ 14:30:
En wat heeft het uitvallen van jouw PC precies met Spielerij te maken? Gebeurd het alleen tijdens het gamen? Bij welke games, ... Kortom meer info graag.
het gebeurt in windows en in games, alle games.... en sorry het heeft inderdaad niets met games te maken :X
verkeerde subforum... mijn excuses daarvoor

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Dit probleem hoort in Overige Hardware, of Complete Systemen en laptops (mogelijk eventueel in PMG), maar niet hier in Spielerij. Daar men in een ander subforum ook niks kan met de tot nu toe gegeven informatie sluit ik dit topic in plaats van dat ik het verplaats. Ik raad je van harte aan om de desbetreffende faqs en stickies door te lezen in een subforum voordat je een nieuw topic plaatst. Let er op dat je dan een goede startpost maakt met daarin alle essentieele informatie :)

Dit topic is gesloten.