[studenten korting] €25,- bij eerste bestelling !?

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 17:46
Ik ben student en heb mij een tijdje aangemeld voor de online Studenten shop.
Nu (was?) er een actie dat je als student bij je eerste online bestelling indien je geregisteerd had een korting kreeg van 25,-
Nu wil ik eindelijk wat gaan bestellen maar kan ik nergens meer info vinden over die korting. (je moet een kortings code invullen op het einde van je bestelling)
Ik kan mij ook niet herinneren dat ik een mailtje met die code heb gehad!?

Wie o wie heeft het wel (en hoe!?) voor elkaar gekregen om deze 25 euri te claimen?

Verwijderd

waarschijnlijk zo'n korting bij 2de aankoop. Apple doet dat wel meer. Je koopt iets en dan krijg je daarbij een "online waardebon" ter waarde van x EUR die je dan kan opdoen bij je volgende aankoop.

Je moet je zeker ook inschrijven op de nieuwsbrief van de store, krijg je dikwijls online kortingen door een link in de mail...

Verwijderd

25 Euro studenten korting? Mja, is dat wel de moeite waard? Ik kreeg van MacHouse Rotterdam 1000 euro korting op hardware en software. Maar dat is alleen voor studenten van TUdelft. Je kan beter verder kijken voor goeie deals, de Apple Store online geeft studenten ook 8% korting op alle Apple producten. Er schijnt ook nog iets te zijn van developers korting, je moet je inschrijven bij apple voor een bepaald bedrag (studenten krijgen korting) en krijg je op alle producten behoorlijke korting. Je schijnt het dik terug te kunnen verdienen.

• Wild pigeon
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 15:19:
25 Euro studenten korting? Mja, is dat wel de moeite waard? Ik kreeg van MacHouse Rotterdam 1000 euro korting op hardware en software. Maar dat is alleen voor studenten van TUdelft. Je kan beter verder kijken voor goeie deals, de Apple Store online geeft studenten ook 8% korting op alle Apple producten. Er schijnt ook nog iets te zijn van developers korting, je moet je inschrijven bij apple voor een bepaald bedrag (studenten krijgen korting) en krijg je op alle producten behoorlijke korting. Je schijnt het dik terug te kunnen verdienen.
Dat is wel leuk!
Maar bij deze korting kan/kon je dus ook iets van 50 euro in de store halen voor 25 !!!!
(dat is dus 50 procent korting)

Verwijderd

Wild pigeon schreef op 10 november 2004 @ 16:18:
[...]

Dat is wel leuk!
Maar bij deze korting kan/kon je dus ook iets van 50 euro in de store halen voor 25 !!!!
(dat is dus 50 procent korting)
ej grapjas :P

dat is nogal logische he, als je 25euro korting krijgt en je koopt iets van 50euro dat je dan ineens 50% korting krijgt! :+ je krijgt geen never 50% korting bij Apple hoor bij geen 1 computer winkel tenzij het iets anders is. prijsje ofzow. :+

• Wild pigeon
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 21:50:
[...]

ej grapjas :P

dat is nogal logische he, als je 25euro korting krijgt en je koopt iets van 50euro dat je dan ineens 50% korting krijgt! :+ je krijgt geen never 50% korting bij Apple hoor bij geen 1 computer winkel tenzij het iets anders is. prijsje ofzow. :+
Mijn grapje was ook een reactie op de opmerking dat 25 euro korting niet interessant is!
Aangezien ik een bestelling wil dan van 74,- is 25 euro korting in mijn geval wel 33% !

Verwijderd

Hoe kan je aangeven dat je student bent dan? Ik zie als ik iets wil bestellen nergens die optie staan :/ (niet bij account etc.)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 23:39:
Hoe kan je aangeven dat je student bent dan? Ik zie als ik iets wil bestellen nergens die optie staan :/ (niet bij account etc.)
linksboven in op store voor het onderwijs klikken
ff je school enz invullen en doorgaan.

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

daar staat dat je 18 jaar moet zijn.

Ik ben ook student, en ben 16 :'(

• 6230lover
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-04-2023
super-muffin schreef op 11 november 2004 @ 11:09:
daar staat dat je 18 jaar moet zijn.

Ik ben ook student, en ben 16 :'(
ik ben ook nog geen 18 en heb mijn ibook bij de studenten store gekocht.
het is alleen maar dat je er in kan als je bij dat balkje boven aan op store drukt ben je ook in de store.

Verwijderd

6230lover schreef op 12 november 2004 @ 10:15:
[...]

ik ben ook nog geen 18 en heb mijn ibook bij de studenten store gekocht.
Hoe heb je dat geflikt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 10:34:
[...]

Hoe heb je dat geflikt?
Ik heb het idee dat Apple absoluut NIET gaat nazoeken op wat voor school je zit.

Vul dit in bij school: kjgsdjkfkjahgsjkefgkjasgejgfaksgef
en dit bij plaats: wklegfkhqwgasdjghasdfjkkjgdgaskgh

en je kunt bestellen 8)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 10:38:
[...]

Ik heb het idee dat Apple absoluut NIET gaat nazoeken op wat voor school je zit.

Vul dit in bij school: kjgsdjkfkjahgsjkefgkjasgejgfaksgef
en dit bij plaats: wklegfkhqwgasdjghasdfjkkjgdgaskgh

en je kunt bestellen 8)
Ja ok, maar lukt het dan effectief?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2004 @ 15:19:
Je kan beter verder kijken voor goeie deals, de Apple Store online geeft studenten ook 8% korting op alle Apple producten.
Als ik het na reken blijkt het 6.04% te zijn. Even gekeken wat de mini in de education store kost en dat is 468,96. ~6% dus.

Hoe doet Apple de controlle eigenlijk? Bellen ze je op om te vragen of je bel echt student bent, of bellen ze met de onderwijsintelling? In het geval van het laatste mag die toch niet zomaar gegevens vrijgeven?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Volgens mij controleren ze voor geen meter.
Ik heb wel gewoon eerlijk de gegevens ingevuld, maar kreeg verder geen enkel iets ter controle ervan, denk dat ze er gewon vanuit gaan dat het klopt en mogelijk steeksproefgewijs eea controleren.
Bij mijn ISP was dat dus anders, die wilde een kopietje van mijn schoolpas als bewijs.

Verwijderd

Het betalen van de mensen die dan eventueel iedereen na zouden moeten checken wordt voor apple waarschijnlijk duurder dan het gewoon accepteren van elke studenten reductie aanvraag :)

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Studentenkorting bij Apple is helemaal niet zo onlogisch hoor. In Apple's eigen webstore kun je bestellen in de speciale Education Store en de verschillende Apple Centres hanteren vrijwel allemaal ook een studentenkorting van meestal 6%. Daarvoor zou je ze gewoon even moeten bellen of mailen, of natuurlijk even langs gaan.

Ik zie verder het nut van dit topic niet echt in, dus bij deze gaat 'ie op slot :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.