Toon posts:

[XP] Sys.herstel werkt niet meer na SP2 installatie*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas geleden op mijn computer SP2 geinstalleerd, maar nu werkt systeemherstel niet meer op mijn pc, en ik kan ook nergens een oplossing vinden om dit probleem optelossen. |:(

Normaal gesproken als je systeemherstel doet hoort hij de computer nadat je een datum hebt geprikt autmomatisch opnieuw op te starten, maar nee dit doet hij niet.
En als ik dan de computer handmatig opnieuw opstart dan zie je idd de scherm dat hij aan het herstellen is, maar nadat hij opnieuw is opgestart en weer terug naar bureaublad gaat krijg ik melding: "Herstellen is niet voltooid"

Wie weet meer van dit probleem af?

Mijn systeem:

WindowsXP (Service Pack2)
DirectX 9.0C
Intel PIV 3.0C GHZ Skt. 478HT

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een titel edit zodat het OS in je topic titel staat :)
Verder - staan er misschien leuke dingen in je eventlog? :)

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-04 09:09

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Ik neem aan dat bekend is dat alle herstelpunten die voor de installatie van SP2 zijn gemaakt niet meer werken?? :)
Je kunt na installatie van SP2 alleen nog maar terug naar herstelpunten die daarna zijn gemaakt....

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Verwijderd

Topicstarter
Hans.Solo schreef op 10 november 2004 @ 16:05:
Ik neem aan dat bekend is dat alle herstelpunten die voor de installatie van SP2 zijn gemaakt niet meer werken?? :)
Je kunt na installatie van SP2 alleen nog maar terug naar herstelpunten die daarna zijn gemaakt....
Nee is een herstelpunt die ruim nadat SP2 geinstalleerd is gemaakt, dus hier ligt het niet aan.

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 10 november 2004 @ 14:26:
Even een titel edit zodat het OS in je topic titel staat :)
Verder - staan er misschien leuke dingen in je eventlog? :)
In de eventlog staat niets hierover of heeft systeemherstel ook een eigen log ofzow waar ik niets van afweet?

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-04 15:40

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 19:22:
[...]

Nee is een herstelpunt die ruim nadat SP2 geinstalleerd is gemaakt, dus hier ligt het niet aan.
Ruim nadat SP2 is geinstalleerd... En in je startpost zeg je dat je pas geleden SP2 hebt geinstalleerd... :? confusing... is het nou lang geleden of niet?

Verwijderd

Topicstarter
AzzKickah schreef op 10 november 2004 @ 19:23:
[...]

Ruim nadat SP2 is geinstalleerd... En in je startpost zeg je dat je pas geleden SP2 hebt geinstalleerd... :? confusing... is het nou lang geleden of niet?
Sp2 heb ik 3 weken geleden geinstalleerd en de herstelpunt naar waar ik wil herstellen een week later ongeveer nadat ik SP2 heb geinstalleerd.
Pagina: 1