Ik zoek een goeie Intel lucht cooler

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Ik zoek een goeie lucht cooler wat is momenteel een goeie kwa prijsverhouding en prestatie
want ik zie door de bomen het bos niet meer
groetjes
jeroen

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:24
Volgens mij is dit topic meer bedoeld voor ervaringen. Verder is dit topic al heel oud, en de standaard koeling van Intel is redelijk goed, en wat zijn je specs, en het is verstandiger eerst te melden waartussen je zit te twijfelen oid

Verwijderd

ik heb een pentium4 (prescot) 3.0 gig @ 3.5 gighz temp 38 iddle stress 51

standaart pentium cooler

heb een budget van rond de 50 euro prestatie van cooler vind ik belangerijkst

heb verschillende cooler gezien ik zoek iets van een kopere cool block met heatpipes and fans mijn vraag is hoe ervaringen daa mee zijn ik las dat de modellen van thermalright nogal een ruw koper vlak hadden en daarom slechter coolde
iemand een tip

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:24

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
^^^ bovenstaande berichten zijn afgesplitst van [rml][ Cooling] Ervaringen met Intel koelers[/rml] omdat het hier om een ordinaire "Welke moet ik nemen?" vraag gaat ipv een fatsoenlijke ervaring.

Wel, welke cooler moet je nemen? Zoek wat leuke coolers uit, bestudeer de specs, lees wat reviews, zoek ervaringen in GoT, vergelijk de prijzen en trek zelf je eigen conclusie :) That's it. Als dat te ingewikkeld voor jou is, neem dan rustig alle tijd of hou het bij je eigen cooler.

Dit topic is gesloten.