pc naar tv draadloos

Pagina: 1
Acties:

• Joco25
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-07-2025
hallo,

ik ben opzoek naar een manier om mijn draadloos pc op mijn tv`s aan te sluiten. En mijn computer op afstand kunnen bedienen. In een andere kamer dus
op dit moment doe ik dat gewoon met een kabeltje.
ik liep tegen de volgende producten aan:

philips streamium (extreem duur)
marmitek (lijkt me japanse, taiwaneese, chineese kwaliteit ;-))
windows media center (duall boot, want ik wil mijn computer ook voor andere zaken gebruiken)

hebben jullie met dit soort producten.

Verwijderd

Het werkt het best als je eerst de search gebruikt of via google gewoon reviews zoekt van de produkten die je op het oog hebt.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 12:14:
Het werkt het best als je eerst de search gebruikt of via google gewoon reviews zoekt van de produkten die je op het oog hebt.
Dat heeft TS toch al gedaan :? Wellicht iets te beknopt, maar hij heeft drie concrete producten.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-07 18:01

Shunt

Boe

Joco25 schreef op 10 november 2004 @ 12:11:
hallo,

ik ben opzoek naar een manier om mijn draadloos pc op mijn tv`s aan te sluiten. En mijn computer op afstand kunnen bedienen. In een andere kamer dus
op dit moment doe ik dat gewoon met een kabeltje.
ik liep tegen de volgende producten aan:

philips streamium (extreem duur)
marmitek (lijkt me japanse, taiwaneese, chineese kwaliteit ;-))
windows media center (duall boot, want ik wil mijn computer ook voor andere zaken gebruiken)

hebben jullie met dit soort producten.
even over dat windows MCE 2005 dat is ook een voledige windows XP pro / home instalatie.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

euhm...hij weet philips en dat ie duur is. Marmitek en dat het chinees klinkt. En media center wat uiteindelijk niets te maken heeft met het doorgeven van het singaal. Niet gezocht lijkt me....

Dus philips en marmitek versturen draadloos een videosignaal. Hiervoor kan je naar reviews zoeken.

Media Center is een los OS wat eventueel draadloos op tv getoond kan worden maar dat is niet iets dat in Media Center zit. Dual boot is op zich niet nodig aangezien media center 99.9% windows xp is (alleen achteraf een pc aan een domein toevoegen kan niet).

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 16:19 ]

Verwijderd

kijk eens rond bij google, (draadloos video)
eerste link http://www.kelkoo.nl/b/a/ss_Draadloos_video.html
tweede link http://www.thuisbioscoop....s_video_gigavideo_40.html
en een hele rij met aanbiedingen http://www.elekhomica.nl/index.php/cPath/24_34
alstu

• Joco25
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-07-2025
ik vraag alleen maar naar jullie ervaringen. (als jullie die al hebben in deze. Zo te horen niet dus.)

windows media center kan bv met een pinnacles systeem rechtstreek op alle tv`s in je huis kamer aangesloten worden. en nog wat andere systemen. Het enige waar ik dus niet achter kom; hoe scoort nu het ene systeem ten opzichte van het andere;

bv, - storingsgevoeligheid, beeld kwaliteit, geluidskwaliteit, storing met andere draadloze apparaten etc.

maar bedankt voor de reacties.

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb zelf een keer zo'n Marmitek setje gekocht voor video van beneden naar boven te sturen (gewoon kabelsignaal) en ik vond de kwaliteit daarvan niet al te best. Het schijnt dat die van Philips beter is, maar die heb ik nog niet geprobeerd (eerst eens een kleine tv voor boven met scart hebben)...dat was overigens niet die stremium (zover ik weet).....

Bij die Marmitek irriteerde ik me erg aan de ghosting, dus die is uiteindelijk terug gegaan....
Pagina: 1