overgewaardeerd en troll die op graapig staat

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Deze stond op +4.

Deze moet naar troll.

Wees gerust, dit zijn nog vrij nieuwe posts. Ik ben weer bijna bij, dus geen posts meer die al bijna 2 dagen oud zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T'is in sommige gevallen weer huilen met de pet op, ik heb geen punten meer, dus je zult het even zonder mij moeten doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Toch fijn om te weten dat jij iig weer aan het werk bent en dus binnenkort weer mee kunt helpen.

Ik dacht haast dat ik vandaag de enige werkende persoon was. Zie ook de t.net reactie update tracker:

Een post om 3:49
Dan pas weer om 8:30 (die was van mij)
Dan 8:47
Dan 8:51 (chipset overzicht) 2 posts van mij
9:05 (PC vs console) 1 van mij en 1 van iemand anders (sinds 3:49)
En dan nog 2 nieuwere posts van anderen.

Het leek wel uitgestorven hier. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:43

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Deze moet naar troll.
Dit soort postinkjes doet me toch weer terugverlangen naar het "oude" mod-tijdperk. Van de 20 of 30000 users zal 15000 hem toch wel een inzichtvol-tje geven of iets dergelijks, terwijl het toch gewoon dikke crap is.
"Goedkoop design", ja hoor, zo'n beetje meest Si-oppervlak, maar goed, om de een of andere reden dan toch een "goedkoop design". Zo vertelt deze meneer (uhhmmm..... pardon kleuter, hoewel, z'n profile zegt dat 'ie alweer 26 is. Zeker laat in de puberteit ofzo...) nog wel meer bullshit, waar 'ie geeneens aanwijzingen voor aan kan dragen. De leuter.

Maar goed, een tijd terug maakte ik me hier nog druk om. Ging ik weer een mooie reply schrijven, die een keer of 40 ge-mod werd en dan op +3-inzichtvol/interessant uitkwam ofzo. Het interesseert me niet meer. Ik check de nieuwsberichten nog wel, en evt. een paar reacties, daarna houdt het op. Deze site is (in mijn mening...) verworden van een goede site met interessante nieuwsberichten en vaak behulpzame en interessante reacties (met wat crap ertussen), tot een aardige site, met over het algemeen goede nieuwsberichten (dat wordt ook ietwat minder, vooral als nieuwsposters hun eigen merken-geilheid er doorheen laten schijnen) en tussen alle waardeloze reacties soms nog es wat handigs. Dat zijn over het algemeen de mensen die hier langer rondhangen (irrelevant, GaMeOvEr, ecstadilinilisisin (hoe schrijf je dat vent??? :)), Otis en zelfs Xafer (ook nog wel es stront, maar soms best goed)). Voor de rest, een hoop crap.

Het nieuwe mod-systeem heeft mij wel m'n godlike status gebracht, maar sinds ik die heb doe ik eigenlijk helemaal niets meer. Ik kan me d'r niet meer druk om maken. Als men het oude systeem weer in wil voeren, ik wil gerust een moderator worden. Ik kan me goed vinden in wat hier allemaal, met gezond verstand, gemeld wordt. Merkengeil ben ik ook niet, flamebaiters en trollers slam ik wel een puntje omlaag. Maar goed, dat zal allemaal wel niet gebeuren, jammer hoor...... ik ga maar es ontbijten ;). Daarna misschien wat rondhangen op nog niet vernaggelde sites......

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Femme heeft aangekondigd dat er nog wel wat voor het modsysteem op zijn todo list staat, alleen heeft hij het veel te druk.

Een tip om ecteinascidin goed te onthouden:
ectein ascidin
Die twee losse delen vallen elk nog wel te lezen en uit te spreken. Als dat eenmaal gelukt is kun je het zo onthouden. Ik heb er tegenwoordig geen problemen meer mee, maar dat heeft wel een paar weken geduurd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Ik moet nog zien dat het modsysteem zo veranderd kan worden dat 'alles weer goed komt'. Het is gewoon de prijs die je betalen moet voor populariteit. Daar komt nog bij dat je voor interessante reacties beginnen moet met een interessante nieuwsposting. Niet het zoveelste GF2 kaartje, XXXX roadmap, Mobo met VIA XXX chipset etc. Dat van die merkengeilheid valt IMHO wel mee, het zijn meer mislukte grappen in de categorie van: als ik zeg wat jullie leuk vinden dan ben ik aardig en populair? ja? toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 19:43

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

arjenk: Is zeker waar wat je zegt. De meeste nieuwsberichten zijn ook niet meer zo fantastisch. De zoveelste GF2(MX) review, mobootje hier, roadmapje daar. En wat je meldt over het "populair" reageren, tja.... m.i. zeker waar.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 januari 2001 10:04 schreef irrelevant het volgende:
Toch fijn om te weten dat jij iig weer aan het werk bent en dus binnenkort weer mee kunt helpen.

Ik dacht haast dat ik vandaag de enige werkende persoon was. Zie ook de t.net reactie update tracker:

Een post om 3:49
Dan pas weer om 8:30 (die was van mij)
Dan 8:47
Dan 8:51 (chipset overzicht) 2 posts van mij
9:05 (PC vs console) 1 van mij en 1 van iemand anders (sinds 3:49)
En dan nog 2 nieuwere posts van anderen.

Het leek wel uitgestorven hier. :Z
Ik ga mijn best doen, ik denk dat een hoop twiekurs nog op de lange latte staan, of bij liggen te komen van hun drankgebruik.

Anywayz, ik moet eerst nog even regelen dat ik weer mag posten, want mijn usernaam/password combi schijnt niet meer te kloppen (k*t)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Irrelevant: I agree, maar ik heb alweer geen modpoints meer.

Hillie: Hear hear, ik ben het in grote lijnen helemaal met je eens.

Arjenk: Met die merkengeilheid valt het imho helemaal niet mee, maar tegen. Niet alleen onder bezoekers, maar ook onder de nieuwsposters en de leiding. En de algemene sfeer/cultuur in een bedrijf/club/website is meestal een reflectie van die van haar oprichter(s)/leider(s).

Sinds ik terug ben van vakantie ben ik behoorlijk afgekickt van tweakotine en Tweakersnet. Regelmatig posten en modereren boeit me niet meer zo, het is toch vechten tegen de bierkaai. Voor mijn part noemen ze het voortaan kinderenvoorkinderen.net of amdrulesintelsucks.nl.

Voordeel van afkicken: minder ergernis en meer tijd voor belangrijkere zaken :).
Nadeel: weinig interactie met bekenden alhier ;(.

Btw: Gelukkig nieuwjaar nog :*.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

testcase: chill, ik interact eigenlijk voornamelijk nog via de Fora hier, modden is nu bijna gelijk aan pissen tegen de wind in (je blaas is lekker leeg, je krijgt warme voeten, maar je stinkt een uur in de wind).

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
In wat oudere thread kun je vaak wel lekker je gang gaan. Zo las ik daarnet de threads van gisteren van later dan 16:00 en daarin was nog heel weinig gemod. Dus als je nog wat echte invloed wilt hebben kun je daar je slag slaan.
Pagina: 1