[EXCEL] Emailadressen typen in een Excel sheet

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
Goeiemiddag, ik heb een heel irritant probleem in excel, namelijk als ik in een cel een emailadres typ en later wil ik die bewerken, dan opent outlook zodra ik op het adres klik.
Ik heb al heel excel doorgezocht om dit uit te kunnen zetten maar heb het niet kunnen vinden.
Is er ergens een optie dat excel email adressen gewoon als normale tekst ziet en outlook zich dan op de achtergrond houdt ?

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Verwijderd

Je moet het type hyperlink veranderen in standaard tekst.

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
Ja ik kan ook de hyperlink verwijderen, maar als ik dan iets aan de tekst verander dan ziet ie het weer als een emailadres.

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dan heb je blijkbaar niet goed gezocht ;)

TOOLS | Auto-correct options... | Tab AutoFormat As You Type | Vinkje uitzetten.

Overigens werken automatisch hyperlinks maken naar URI's ook niet meer :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb al heel excel doorgezocht om dit uit te kunnen zetten maar heb het niet kunnen vinden.
Het zit in de Autocorrectie-opties (in menu Extra) op het tabblad Autoopmaak.

Je kan ook met de pijltjes toetsen naar de cel wandelen en dan in de formulebalk het adres wijzigen.

Je kan ook met je rechtermuis op de cel klikken en kiezen voor "Hyperlink ongedaan maken".

• Cobalt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-10 18:00
extra->AutoCorrectie Opties... ->tabblad AutoOpmaak tijdens typen -> dan vinkje uitzetten bij Internet- en Netwerkpaden door hyperlinks
Pagina: 1