Ik heb:
Epox EP-8KDA3J
AMD Athlon 64 3200+ Box 800 MHz, Boxed
Antec TrueBlue 480 watt
Met stock cooler omdat hij te heet werd met de:
Zalman CNPS7000B-AlCu Aluminium, koper
Alleen er is een probleem hij wordt nu NOG STEEDS te heet.
De ACPI shutdown temperature staat op 70 en als ik een kwartiertje game dan is het PIEP PIEP PIEP en dan sluit heel mn pc zichzelf af.
Ik ben ten einde raad man, is er misschien een of andere brute cooler die ik kan halen die mn cpu gewoon wel kan koelen..?
Ik dacht dat zalman tot de betere behoorde..
Ik heb mn bios settings gewoon op default gedaan alleen al om safe te spelen, maar nog wordt ie te warm.
Btw in mn bios zie ik een menu staan met standard overclock.. deze staat op een waarde die ik niet lager krijg... heeft het daarmee te maken?
Ik zit echt met de handen in het haar man.
Als je kan helpen GRAAG, wordt erg gewaardeert..
Epox EP-8KDA3J
AMD Athlon 64 3200+ Box 800 MHz, Boxed
Antec TrueBlue 480 watt
Met stock cooler omdat hij te heet werd met de:
Zalman CNPS7000B-AlCu Aluminium, koper
Alleen er is een probleem hij wordt nu NOG STEEDS te heet.
De ACPI shutdown temperature staat op 70 en als ik een kwartiertje game dan is het PIEP PIEP PIEP en dan sluit heel mn pc zichzelf af.
Ik ben ten einde raad man, is er misschien een of andere brute cooler die ik kan halen die mn cpu gewoon wel kan koelen..?
Ik dacht dat zalman tot de betere behoorde..
Ik heb mn bios settings gewoon op default gedaan alleen al om safe te spelen, maar nog wordt ie te warm.
Btw in mn bios zie ik een menu staan met standard overclock.. deze staat op een waarde die ik niet lager krijg... heeft het daarmee te maken?
Ik zit echt met de handen in het haar man.
Als je kan helpen GRAAG, wordt erg gewaardeert..