Speedswitch XP+Energiebeheerschema Error

Pagina: 1
Acties:

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:34

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Topicstarter
Het volgende doet zich voor. Enkele maanden gelden heb ik op de HvA een laptop besteld van Paradigit met de volgende specs:

• Centrino 1,7 Ghz
• Ati M11 128 Mb
• 512 MB Ram
• 40 Gb Toshiba HD 4200 rpm
• Windows XP Pro NL

Maar omdat deze processor dus van Speedstep gebruik maakt (en ik mijn processor op volledige snelheid wil draaien op AC) installeerde ik Speedswitch XP. Deed het allemaal prima, maar op een gegeven moment heb ik het gedeïnstalleerd.
Toen ik het eenmal weer opnieuw geinstalled (beeldscherm ging steeds uit na 5 mins ongeveer) had en het programma wilde runnen kreeg ik de volgende error:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/TUWG2WY65CJ9/picserver.jpeg

Ik kijk dus eens voor de grap bij mijn Energie Beheer Schema's, maar al mijn schema's zijn verdwenen :?

Wat heb ik al geprobeerd:

• Search gebruikt --> Niks
• Google gebruikt --> Wel hits, maar geen oplossingen
• In registry mijn energie beheerschema op 3 gezet. Zo ben ik wel af van het probleem dat het beeld na 5 mins uitging maar Speedswitch weigerde nog steeds.

Zelf vrees ik dat een gehele reïnstall van Windows XP de oplosing is, echter is dit wel erg drastisch. Waarschijnlijk vindt Speedswitch het niet leuk dat er geen energiebeheerschema's meer op mijn laptop staan. Ik weet echter niet hoe ik deze terug kan zetten. (ook al gezocht op google, kon er niks over vinden)

Mijn vraag is dus, hoe kom ik van dit probleem af :? en hoe krijg ik mijn energie beheerschema's er weer op :?

Xbox Live ID:Notna8310

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:34

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Topicstarter
/me Notna neemt aanloop en schopt

Xbox Live ID:Notna8310