Op dit moment ben ik bezig met wat code die automatisch wss sites moet uitrollen. Dit stukje software bestaat uit een stukje code in c#/asp.net welke een vbscript op de webserver start waarin het hele proces van sites aanmaken in iis, instellen van settings tot en met het daadwerkelijk extenden van de sites wordt uitgevoerd. In dit script maak ik onder andere gebruik van iisweb.vbs, een script wat door MS is geschreven om bepaalde akties t.b.v. IIS vanaf de commandline uit te voeren.
Als ik dit script opstart vanaf de commandline uitvoer gaat alles goed, echter als ik het script start vanuit asp.net dan hangt deze op het moment dat er een willekeurige externe .vbs vanuit het script wordt gestart, ook als ik deze gebruik als parameter voor wscript/cscript.
Heeft er iemand een idee hoe dit zo zou komen? qua permissies zou het niet uit mogen maken omdat zowel de gebruiker die is ingelogd, als de gebruiker waaronder het script draait in de groep Administrators zitten.
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)