Toon posts:

THE HORROR CONTINUES!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE :(

ik mijn bx geplaatst Abit BE6-2
ik start alles perfect, in windows gaat ie ineens piepen me speakertje in me kast...

ik test ff wat spellen alles draait PERFECT.

ik kijk in bios, CPU 70graden

ik ehmz is dat niet warm?

ik pc uit. kast open voel aan processor...

NOORDPOOL dus, mega KOUD

ERRUG VAAG

na het starten van me pc is ie meteen 50 a 70graden...

WTF?

Waarom heb ik al deze problemen?

Groeten ^diz

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 19:36
Lijkt op een bug in de temp. sensor maar dat kan natuurlijk iedereen zeggen... Heb je het wel eens met een andere processor geprobeerd? en wat zeg sisoft sandra? mbm? of een ander temperatuur meter progje?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Verwijderd

Niet op letten, als je cpu 70 graden was geweest, dan was er waarschijnlijk al iets gesmolten. Beetje voelen aan de CPU is genoeg om te zien of ie warm is of niet

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:53

botoo

💀 too old to die young

staat het wel op graden celcius?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• A3-D
  • Laatst online: 14:37
Is een bekend probleem met sommige BE6 Rev.2 mobo's.
Heb onlangs kontakt gehad met support van Abit ivm een probleem van het mobo bij het uitlezen van zgn. "speed governed" fans. Ze keken raar op toen ik ze kon vertellen dat:

1) ik gewoon Windows kon afsluiten
2) de temperatuur correct wordt weergegeven
3) de SB Live! zonder problemen werkt

Dit bleken namelijk allemaal bekende "bugs" te zijn...

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:53

botoo

💀 too old to die young

A3-D, heb je zelf oplossingen aangebracht of ben je een mazzelpikkie dat jij geen last kreeg van die bug's.
Bij welke BE6-2 zitten die bug's en heeft Abit zelf al oplossingen ervoor? (ik overweeg [nog steeds] om zo'n bord te proberen)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Volgens mij moet je alleen het laatste Bios flashen om dit probleem op te lossen . 70C en koel aanvoelen wil helemaal niks zeggen . Hoe meet jij je temperatuur ? Met de Windbond Hardware Doctor ?

• budi
  • Laatst online: 13:06
Hee ^diz, heb je dan toch maar je Athlonnetje ingeruild??

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Nazgul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Die 70 graden... Klinkt als Fahrenheid (Of hoe je dat ook typt)

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:57
Dat monitor programma dat bij dat mb geleverd gaat idd piepen als je het opstart. Gewoon niet gebruiken.

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Pagina: 1