Battlefield Vietnam install error

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mirage010
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-01-2023
Hallo,

Ik heb enige tijd geleden eens een kopie van BFV op mijn pc gehad. Deze heb ik er echter snel weer vanaf gehaald omdat ik nooit illegaal spellen speel. Nu heb ik een originele versie gekocht en nu is de uninstall van die oude waarschijnlijk niet volledig geweest. Zodra ik de cd erin stop kan ik alleen maar kiezen voor uninstall en zodra ik dat doe krijg ik gelijk de melding:

' An installation suport file could not be installed. Onhelstelbare fout. '

Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Ik krijg deze melding gelijk bij de Installshield Wizard. Ik krijg deze zelfde melding als ik via configuratiescherm software wil verwijderen...

alvast bedankt

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

>> Spielerij - Problemen & Vragen

Mijn gok is dat je in het register op zoek zal moeten gaan naar verwijzingen naar BFV.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Mirage010
Ik heb met RegSeeker mijn registry doorzocht.
Daar heb ik alle links die nergens naar verwezen verwijderd. Tevens heb ik alle regs naar BFV.exe verwijderd.

Hierdoor is er wel verandering in de situatie. Ik heb nu niet meer alleen de optie uninstall, maar alleen de optie install. Maar zodra ik deze klik geeft hij weer dezelfde foutmelding:

Verwijderd

axel_eichhorn schreef op 10 november 2004 @ 10:29:
Hallo,

Ik heb enige tijd geleden eens een kopie van BFV op mijn pc gehad. Deze heb ik er echter snel weer vanaf gehaald omdat ik nooit illegaal spellen speel. Nu heb ik een originele versie gekocht en nu is de uninstall van die oude waarschijnlijk niet volledig geweest. Zodra ik de cd erin stop kan ik alleen maar kiezen voor uninstall en zodra ik dat doe krijg ik gelijk de melding:

Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Ik krijg deze melding gelijk bij de Installshield Wizard. Ik krijg deze zelfde melding als ik via configuratiescherm software wil verwijderen...

alvast bedankt
Als je de kopie nog hebt zou ik die nogmaals proberen te installeren en dan via het configuratiescherm deze uninstallen, rebooten en dan weer eens proberen met je echte versie. Anders moet je je registry uitpluizen naar verwijzing naar BFV en ook je harde schijf of er niks is achtergebleven

• Mirage010
Als ik de kopie erin doe en ik wil hem installen, dan geeft hij weer dezelfde fout aan. Dit geeft hij ook aan bij uninstall via configuratiescherm/software.

Het vreemde is dat Windows nog steeds ziet dat hij geinstalleerd is (bij configuratiescherm/software.) Er moeten dus nog ergens bestanden staan die aan Windows doorgeven dat het spel niet volledig is verwijderd.

• Zephyer
  • Laatst online: 01-12 08:59
axel_eichhorn schreef op 10 november 2004 @ 11:35:
Als ik de kopie erin doe en ik wil hem installen, dan geeft hij weer dezelfde fout aan. Dit geeft hij ook aan bij uninstall via configuratiescherm/software.

Het vreemde is dat Windows nog steeds ziet dat hij geinstalleerd is (bij configuratiescherm/software.) Er moeten dus nog ergens bestanden staan die aan Windows doorgeven dat het spel niet volledig is verwijderd.
En dat zal in de registry zijn...
Wellicht als je zoekt op : Battlefield
dat je wat meer vindt... ;)

MW | BF1 Stats

• Mirage010
Is er geen manier of software waar ik in een soort mapstructuur ofzo, alle registry kan zien? Zodat ik dus gewoon een hele map Battlefield vietnam kan verwijderen?

Verwijderd

axel_eichhorn schreef op 10 november 2004 @ 12:01:
Is er geen manier of software waar ik in een soort mapstructuur ofzo, alle registry kan zien? Zodat ik dus gewoon een hele map Battlefield vietnam kan verwijderen?
Je kan zelf gaan graven in je registry met regedit of regedt32, maar je registry is enorm dus weet niet of dat zo'n goed idee is, je kan beter zoeken in je registry!

• Mirage010
Ik heb reg cleaner 4.3 geinstalleerd. Alle BFV onderdelen verwijderd en hij staat nu ook niet meer in mijn Softwarelijst.

Het ziet er nu naar uit dat alle (?) sporen van Battlefield Vietnam verwijderd zijn. Helaas heeft het nog niet mogen baten. Ik blijf dezelfde foutmelding krijgen. Kan het ook zo zijn dat er in gezamenlijke mappen van EA nog sporen zitten? Te denken valt dan aan EA.Com Matchup, Map EA Games, EA Update, Electronic Arts 3D Data en electronic Arts 3DSetup? Moet ik die ook verwijderen? Hoewel de kans dan bestaat dat Mijn andere EA games het niet meer doen (NfS/ MoH)?

• Zephyer
Zoals je het nu zegt... is alles uit de registry...
Maar... hebbie ook de folder weg gegooid ? :)

MW | BF1 Stats

• Mirage010
De gewone folder op de harde schijf? Uiteraard.

• Zephyer
axel_eichhorn schreef op 10 november 2004 @ 12:58:
De gewone folder op de harde schijf? Uiteraard.
Erm... dan zit ik nu ook... |:(

MW | BF1 Stats

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Go into regedit.
HKey Local Machine > Software>
Delete keys EA GAMES and Electronic Arts

Now go into Microsoft > Windows > Current Version > Uninstall

On the right pane:

There should be a bunch of programs etc , and in there SHOULD be some random crap that relating to a uninstall directory to battlefield vietnam. Delete that key. Now vietnam should install itself without thinking it's already on the system.
hielp ook bij mij :)

Verwijderd

Misschien staan er nog ergens savegames in je "My Documents" die blijven ook vaak hangen na een uninstall!
D'r blijft niet veel meer over!! :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 14:28 ]

• Mirage010
---------------------------
quote:
Go into regedit.
HKey Local Machine > Software>
Delete keys EA GAMES and Electronic Arts

Now go into Microsoft > Windows > Current Version > Uninstall

On the right pane:

There should be a bunch of programs etc , and in there SHOULD be some random crap that relating to a uninstall directory to battlefield vietnam. Delete that key. Now vietnam should install itself without thinking it's already on the system.

------------------------

Als ik ' Delete keys EA GAMES and Electronic Arts' dan ben ik zeker ook mijn andere games van EA kwijt? Bij NfS Underground is het toch balen als je savegames opeens weg zijn. Misschien doe ik dat toch wel...

Bij Now go into Microsoft > Windows > Current Version > Uninstall staan inderdaad een heleboel programma's maar geen BFV. Ook de andere EA Games trouwens niet... :'(

Verwijderd

Ik gebruik altijd Norton SystemWorks om m`n register op te schonen en het werkt tot nu toe altijd. Als het een fout in het register is, kan je het hiermee oplossen, als je NSW hebt liggen dan :P. Maar aan de andere kant, Regcleaner is ook een goed progje..
Pagina: 1